Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:12 Der er 45 kommentarer og
5 løsninger

Gave til kæresten.. nogle gode idéer?!

Så er det i morgen at jeg har 2 månedsdag med kæresten.... MEEEEN... =) Hvad skal jeg give hende?!

Sidst fik hun en rød rose.. nogle der har nogle foreslag til hvad hun skal have i morgen?! Eller.. hvad gav I jeres kæreste på jeres månedsdage?!

På forhånd mange tak! ;D

P.s. hun er ikke så meget inde i computer verdenen, så en switch eller en hub, vil hun nok ikke sætte så stor pris på! ;O)
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. februar 2002 - 21:14 #1
Alder ?
Avatar billede foodear Praktikant
13. februar 2002 - 21:15 #2
Gi hende to røde roser. Når i så har været sammen i 8 år og 4 måneder giver du hende 100 røde roser.
Avatar billede nonick Nybegynder
13. februar 2002 - 21:16 #3
én rød langstilket rose = 20,-
100 røde langstilkede roser = 2000,- LOL!
Avatar billede nonick Nybegynder
13. februar 2002 - 21:17 #4
Ellers kan du give hende en billet til Erotic World i Esbjerg :)
Avatar billede riversen Nybegynder
13. februar 2002 - 21:18 #5
www.guleroden.dk

der er lidt af hvert...bl.a. hjerteformede cd'ere...du kan jo nok ikk enå det denne gang, men så næste gang :-)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:18 #6
12tri>> Hun er 15... det er jeg osse =)

Tjaaa.. vi kan da godt blive enige om at rosen er vores default.asp ;D

MEEEEN... skal hun ikke have en lille ting mere?? Kom så gutter!!! Fyr løs med gode gave idéer!!!!! =)
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2002 - 21:18 #7
foodear>> Damn, så skulle jeg ud og købe 130 roser.........*G*
danscape>> Et lille smykke plejer at virke ret godt.  ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:20 #8
backside>>> Jeg har tænkt på det.. men kan man godt give smykker når det jo "kun" er 2 måneder?!!?! (det føltes ellers som meget længere!!)  ;O)
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. februar 2002 - 21:20 #9
som pige har jeg aldrig fået noget på månedsdage af den nuværende... og hvad jeg har givet i tidernes morgen kan jeg ikke huske.

vi er så "uromantiske" at spise en god middag og istedet for valentine, fødselsdagsgaver, mdr/årsgaver osv, så forærer vi bare ting den anden ønsker sig når der er "tid" til det....

Men ved at en god middag, en sød halskæde/vedhæng eller andet "udstyr" ofte falder i god jord (og var meget brugt af en af mine x'er.....

Pas på ikke at glemme de virkelige dage ;=)
Hav det hygsomt når I kan istedet
Avatar billede pft Nybegynder
13. februar 2002 - 21:20 #10
Tag hende med ud og spise, det er Valentins dag imorgen.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. februar 2002 - 21:21 #11
LYTTER
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:22 #12
pft>>> Tjaa.. det eneste problem er bare det, at vi skal opfører musicalen "HAIR" for 800 mennesker nede på Jyllinge Skole i morgen, ellers havde jeg nok inviteret hende ud ;)

Men tanken om at gå op på scenen bagefter inden publikum går, foran 800 mennesker og give hende en buket røde roser har da strejfet mig ;D
Avatar billede danic Nybegynder
13. februar 2002 - 21:23 #13
Køb et tøjdyr, alle kvinder elsker tøjdyr og de koster ikke så meget hehe!
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. februar 2002 - 21:25 #14
danic: Det har du nok ret i..
fik engang en rose (en af dem i jord der kræver pleje) og en af dem på højskolen fik så en bamse af MIN fyr...... var jeg gal?? *ss*
(oki.. han havde set hende 1 gang før... såhh)

men de kan nu også være dyre...

Det med scenen er meget sødt, men minder det ikke for meget om et frieri??
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:27 #15
annikadk>>> Lige præcist det har jeg også tænkt på.. også om hun ville finde det pinligt! =)

Kan man ikke få nogle rimelige billige halskæder det også er flotte?? Sådan ca. maks. 200 kr. ?!?
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:27 #16
det også er... = der også er...
Avatar billede pft Nybegynder
13. februar 2002 - 21:28 #17
danscape?? Er det ikke lige meget at gøre ud af det, det er kun 2 måneder i er kommet sammen?
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2002 - 21:32 #18
danscape>> Det behøver ikke være dyre smykker, du kan godt få en pæn sølvhalskæde for under 150,-.
Den falder i lige så go´ jord som en til 500,-
Avatar billede nairb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:32 #19
Giv hende en kasse øl og en pornofilm. Går det galt kan du jo se Pornofilmen selv og drikke dig en skid på :o)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:33 #20
pft>> Det er jo det! Hvor meget skal man gi´??

Okay... vi siger at en rød rose eller en buket røde roser skal hun da ha´ =) Nogle andre foreslag til hvad jeg kunne give hende?! Bare noget rimeligt billigt... det er jo tanken der tæller.. måske en ting af en art?!
Avatar billede fbb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:34 #21
Jeg holder helt klart på nairb indlæg :)
Avatar billede pft Nybegynder
13. februar 2002 - 21:34 #22
Et solkort?
Avatar billede diina Nybegynder
13. februar 2002 - 21:35 #23
Korrekt..Det er tanken der tæller :o) ..
Morgenmad på sengen evt. ?! ..Kast dig på knæ og syng en sang foran hendes vindue ? *g*..
Avatar billede fbb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:35 #24
stik hende en 5 til et en lille slikpose!
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. februar 2002 - 21:38 #25
altså en sød halskæde i sølv (sørg for det er nikkelfrit så du er sikret) er en god ide.
Pas på ikke at geare det op i pris, for det bliver en vane for hende om du er uheldig med tiden ;=)

Morgenmaden er klart en god ide.. eller et klippekort til massage, middag mv??
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:39 #26
Hæhæ... hvad ville I give jeres kæreste hvis I var i mit sted?!

Jeg hørte om en herinde der engang gav sine kæreste en switch, så hun kunne få sin PC´er på Internettet, meeeen... sådan en vil min kæreste ikke have nogle glæde af.. *LOOOL*  tror ikke engang hun ved hvad en switch er..! ;D
Avatar billede nairb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:41 #27
Helt ærligt en skide halskæde ??? Det har man ikke set før og roser ? Barrr hvor originalt.

Næh en Tur ud og stå på skøjter og derefter et godt slag æde og så ind og se Fukssvansen :o)
Avatar billede fbb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:41 #28
Jeg ville nok give hende en matadormix (20 kr's pose) og så en lille sodavand var McD :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. februar 2002 - 21:42 #29
danscape: min er jo en fyr, men selv ville jeg for tiden blive glad for et numerisk tastatur til den slæbbare...
så kunne jeg godt bruge chokolade som "trøst" da vi er fra hinanden for tiden (humm)
En halskæde ville være dejligt.

Nu er jeg allerede overforkælet, så det er svært.
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:45 #30
annikadk>> Chokolade er jo en mulighed! Jeg er bare lidt usikker på det, for nogle piger er ikke så glade for det... Har før hørt på deres brok om vægt og fedt, selvom de er åleslanke...(!)
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2002 - 21:49 #31
nairb>> Nu er det jo kun 2 md. der tales om. ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 21:51 #32
Hmm.. jeg kan prøve at gå en tur ned i Jyllinge Centret i morgen og se hvad vores Ure og Guld butik har af gode gave idéer til rimelige priser... der står ikke så meget på deres website http://www.jyllinge-butikscenter.dk/jyllinge_ure.htm
Avatar billede pft Nybegynder
13. februar 2002 - 21:54 #33
annikadk: En halskæde ville være dejligt, i denne kolde tid/sommer
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2002 - 21:56 #34
hehe, og når man når op i mine 130-140 md., så glemmer man sku selv bryllupsdagen.  *GG* Så måske en go´ ide, den med hver måned, så er der stor chance for at ramme bryllupsdagene i fremtiden.
Ikke altid lige heldigt at glemme den. ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
13. februar 2002 - 21:59 #35
en kebab rulle måske!?
Avatar billede millionaire Nybegynder
13. februar 2002 - 22:01 #36
næh... her er hvad du skal købe. Den nye Saybia cd. Den er suveræn. Den vil hun helt sikkert blive glad for!
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2002 - 22:08 #37
En ny ven måske?
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 22:20 #38
Arj... drenge, nu må I sq tage det lidt seriøst og passe på at det ikke tager overhånd, okay?? ;-)

Tror I hun ville sætte pris på en biograftur?? Måske ikke lige Ringenes Herrer, men så måske "Vanilla Sky"?! Se her.. www.kino123.dk
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2002 - 22:52 #39
Jeg tror sku i bund og grund det er lige meget hvad du finder på, bare du gør et eller andet. Så skal hun nok blive glad.
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. februar 2002 - 23:01 #40
morgenmad på sengen og så en god joke, eksempelvis:
Roser er røde
violer er blå
jeg er skizofren
og det er jeg også

så er den hjemme.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 23:14 #41
dumdum>>> *LOL* Jeg skulle lige læse den 2 - 3 gange, så forstod jeg den ;D

*sender den i en sms til hende i morgen..*

Okay... jeg køber nogle røde roser til hende og ser så om vores lokale Guld og Ure butik har nogle spændende gave idéer, der heller ikke er for dyre =)

Ellers køber jeg hendes yndlings CD´er med "Anastacia" Freak Of Nature..
- den har hun ikke... endnu ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 23:17 #42
Mange tak for jeres gode foreslag!

Vi snakkes igen om en måned ;O)
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. februar 2002 - 23:19 #43
helt sikkert CDen så!! :)
pas nu på ikke at køre det FOR meget op, det gør det sværere til næste gang.. gem lidt til senere
Avatar billede danscape Nybegynder
13. februar 2002 - 23:29 #44
annikadk>>> Du har fat i noget der =) Jeg tror vi gemmer den med smykker eller halskæder til en anden gang!
Avatar billede pft Nybegynder
14. februar 2002 - 05:57 #45
Takker for Point.
Avatar billede nairb Nybegynder
14. februar 2002 - 08:35 #46
He he takker for points. :o)
Held og lykke med det, og tilykke med kvinden din...
Avatar billede danscape Nybegynder
14. februar 2002 - 10:18 #47
;O)
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. februar 2002 - 22:28 #48
Tak for pointesne, og tillykke dér...

Jeg forstod den godt nok heller ikke første gang, men det gjorde jeg.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Ednil Praktikant
27. december 2016 - 21:25 #49
I stedet for en blomst, så kan du jo også give hende en lille gave der koster cirka det samme. Prøv fx at se de her gaveideer, de koster nok cirka det samme som en blomst:

http://gaveideertilhende.dk/andet/smaa-sjove-gaver-til-hende/
23. august 2017 - 11:47 #50
Hvis andre skulle falde over denne tråd vil jeg lige give mit besyv med.

Gode gaver til kæresten kunne være oplevelser som i kan opleve sammen. Det kunne f.eks. være: en tur i biografen, bridgewalking, helikoptertur, en tur i Tivoli og lignende.

Du kan også give hende oplevelser som hun kan nyde selv eller sammen med en veninde. Find yderligere inspiration her: https://gaveinspiration.dk/