Avatar billede janlm Nybegynder
15. februar 2002 - 11:05 Der er 18 kommentarer

FLASH banner

Hejsa
Jeg har brug for et FLASH banner til en site som jeg arbejder på, jeg kan desværre ikke tilbyde penge for det.

Håber at der er en der kan hjælpe
Avatar billede lee Nybegynder
15. februar 2002 - 11:09 #1
ehm... skulle du ikke lige fortælle os hvad størrelse, farver og teksten der skal indsættes på banneret ? ;)

/Lee
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:10 #2
Hvad slags skal det være, hvor bredt og højt skal det være, og indholdet?

Jeg har lavet flere flash-bannere, og vil gerne tilbyde min hjælp, for jeg skal også bruge flere flash-referencer. Bliver det en 'kendt' side, eller er det til intranet?
Avatar billede janlm Nybegynder
15. februar 2002 - 11:11 #3
Hej Lee

Har du ikke en Mail eller ICQ jeg kan kontakte dig på`?
Avatar billede janlm Nybegynder
15. februar 2002 - 11:12 #4
Jeg Fastwrite
Ja det er faktisk allerede en kendt site.
kan jeg ikke lige få din ICQ eller mail ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:16 #5
jo, da info@usite.dk..

jeg bruger IKKE ICQ - sidst jeg installerede det, gik min computer amok (det var lige før at den også krævede mere i løn!!)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:17 #6
Men vi skal huske at offentliggøre alt hvad vi laver, så det kan komme andre Eksperten brugere til gavn.. jeg lægger alt materiale ud på min FTP-server.

ftp.usite.dk - user: eksperten intet password
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:17 #7
altså username: eksperten

og ikke "eksperten intet password" (spøjst password, hvis det var :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:21 #8
korrektion.

username: eksperten
password: eksperten

:o) Jeg er træt (jeg er på arbejde)
Avatar billede Kengun Praktikant
15. februar 2002 - 11:35 #9
Gi oss litt informasjon, størrelse, farve, innhold, tekst, etc. Eksperten fungerer ikke via email, icq, msn, men DIREKTE her på websiden! ALLE her på Eksperten skal ha samme mulighet til å delta! *hrmf* Hvorfor er det så svært at poste litt informasjon her på websiden???
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:59 #10
kengun... jeg tror ikke du har læst hva jeg skrev: "Men vi skal huske at offentliggøre alt hvad vi laver, så det kan komme andre Eksperten brugere til gavn.. jeg lægger alt materiale ud på min FTP-server."
Avatar billede cdc Novice
15. februar 2002 - 12:15 #11
fastwrite......tror du ikke du skal fjerne privatbudgetNykredit, ved ike om det er dit el. et program...

/cdc
Avatar billede lee Nybegynder
15. februar 2002 - 12:26 #12
cdc>> ;) *G*
Avatar billede Kengun Praktikant
15. februar 2002 - 12:33 #13
Fastwrite> Jeg har da læst hva du og alle andre her skriver. Det er ikke hva DU designer jeg er bekymret for, men det at Janml ikke har givet oss nogen informasjon som størrelse, farve, tekst, inhold, etc.!!! - Så kom da med informasjon om hva du ønsker i din Flash!!!
Avatar billede janlm Nybegynder
15. februar 2002 - 13:17 #14
Vi skal bruge et eller flere Flash banner til noget som hedder Adman

Adman er et annonce system

Du kan se nogle af vores GIF bannere her :

http://adman.dinwebpartner.dk/cust_gfx/htmlbanner.html
http://adman.dinwebpartner.dk/cust_gfx/billigtrafik_46860_03.gif
http://adman.dinwebpartner.dk/cust_gfx/billigtrafik_46860_02.gif

Vores side :
http://adman.dinwebpartner.dk

Adman er en side hvor man kan købe trafik
samt et Annonce netværk som varetager annonce salg for andre sider.

På banneret skal der stå noget lignende :

Danmarks billigste trafik

Få markedsført dit website

Svært ved at få solgt dine annonce pladser ?
Brug Adman

Du kan læse mere om konceptet på:
http://adman.dinwebpartner.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 14:18 #15
cdc - det dersens privatnykredit er blot et program. Jeg har slet ikke prøvet det endnu.. man kan hente det fra deres hjemmeside. Men det var pænt af dig at gøre opmærksom på det, HVIS det var fortrolige oplysninger der lå, men det er et ganske harmløst udregningsprogram, hvis man skal købe hus.
Avatar billede Kengun Praktikant
15. februar 2002 - 15:46 #16
Jeg kan da være interessert i å lage noen Flash bannere. Hvilken størrelse hadde du tenkt? Når man lager Flashbannere er det svært ok å ha en størrelse å gå ut i fra da det er tidkrevende å endre størrelse senere.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
15. februar 2002 - 15:48 #17
kengun> kan du ikke komme på msn ?
Avatar billede janlm Nybegynder
15. februar 2002 - 18:13 #18
Det må godt være et banner hvor tiger hovedet bevæger sig lidt. ellers skal der bare komme en masse oplysninger frem på banneret
eks.

Til websider :
Tjener du penge på dine banner annoncer ?
Adman Annonce netværket for seriøse websider

Til annoncøre :
Målret din reklame kampange
Adman annonce netværk
Danmarks billigste trafik!

Eller noget i den stil..