Avatar billede raune Nybegynder
20. maj 2000 - 20:55 Der er 33 kommentarer og
8 løsninger

tjek det ud

jeg har lige opdateret så tjek http://www.raune.stivert.dk
Avatar billede jd Nybegynder
20. maj 2000 - 20:59 #1
hrmmmm ja?
Er det vores kommentarer du søger?
Hvis ja, så er menuen ok, men bare alt for ensfarvet, vilket gælder hele siden!

/Jonas
Avatar billede nof Nybegynder
20. maj 2000 - 21:15 #2
klamt design!

gør dog noget ud af det og lad vær med at bruge Times New Roman som skrifttype.
Sidens indhold er ganske enkelt også for tyndt, så hvis det er meningen at nogen skal besøge siden, skal den nok indeholde noget mere unikt!

Karakter:
03@13

/nof
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 21:18 #3
øhh, hvorfor er din menu så lang?

Hvorfor kan man ikke komme ud af menuen, når man endelig er kommet ind i den.

Farverne er ikke for fede. Der er ingen blikfang. Menuen virker klodset og ikke særlig brugervenlig.
Hvorfor hopper man ud af menu-systemet når man vælger et link?

Generelt meget grim.

Beklager, men se positivt på det, Du har meget at arbejde med endnu.
Avatar billede drean Nybegynder
20. maj 2000 - 21:19 #4
Jeg syntes ikke at farverne passer helt sammen blå lilla med grå menubar foroven og så en lilla tekst, jeg kan ikke så godt læse hvad der står!

MvH drean

fedt du linker til mig..og bruger min SMS-sender ;->
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2000 - 21:23 #5
Hmm vill nok gøre noget mere ud af menuen. Måske indramme undermenuerne, så den grå baggrundsfarve ikke ser så kedelig ud.
Der mangler en tilbage knap på vittigheds siden.
Ang tilbage knap, så kunne du måske lave den lidt mere interesant, med et jpeg eller lign.
Måske skulle du lade dine links åbne i et nyt vindue så man ikke kommer væk fra din side...
Hvad er grunden til at man kan scrolle nederst på siden ???
Avatar billede raune Nybegynder
20. maj 2000 - 21:28 #6
til iee det med scrollning nederst på siden ved jeg heller ikke hvorfor er der
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 21:47 #7
raune : sæt lige din bredde ned fra 180%, det skulle hjælpe lidt.

Her har du hvad du har skrevet :
<table width="180%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="5" align="CENTER" valign="MIDDLE">

Det skal laves om til 100%, så bliver Bratta's script da lidt bedre.
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="5" align="CENTER" valign="MIDDLE">

Avatar billede raune Nybegynder
20. maj 2000 - 21:58 #8
nej det gør ikke for så fylder menuen ikke hele toppen
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2000 - 22:22 #9
Er det så vigtigt at den fylder hele toppen ?
Har du tjekket siden i lav opløsning ? der er din menu ikke helt centreret.
Hvis ikke prodic´s løsning virker på scolleren, så ved jeg ikke helt hvad du skal gøre ved den, evt justere lidt...
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 22:23 #10
Raune : Du kan ikke sætte din width til 180% og ikke have scrollbaren forneden. Du skal have kigget lidt på din kode hvis du vil have begge dele.
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 22:24 #11
eller Bratta's kode om du vil.
Avatar billede graae Nybegynder
21. maj 2000 - 15:17 #12
kom nu ... giv ham noget positiv kritik, som enkelte har gjort !

nof startede ikke selv som en haj til web-design og grafik, og er stadig ikke ... jeg har gemt et screendump af nof's første side, så hvis han ønsker det kan jeg da uploade det !?
Avatar billede dannyqul Nybegynder
21. maj 2000 - 17:22 #13
Det kan sku gøres meget bedere
Prøv at se om du ikke kan finde en lidt bedere farve kombination
og så skal du sørge for at man kan få undermenuen væk igen når man har trykket på den
det er meget grimt at have den til at hænge der.

Karakter 5@13

D/-n!e|_
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 16:38 #14
graae >> vi starter jo alle fra bunden - det er kun for at hjælpe ham med at lave noget pænere at jeg skriver den er klam og grim.

/nof
Avatar billede graae Nybegynder
22. maj 2000 - 17:17 #15
fuck dig nof, nu er du f*neme for dum !..

  istedet for at kommer med ikke-konstruktiv kritik, kan du fortælle ham hvad der er galt !!!

er du sikker på at jeg ikke skal vise dit første værk ??
Avatar billede graae Nybegynder
22. maj 2000 - 17:17 #16
for DET er klamt og grimt !..
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 17:48 #17
...det har du ret i! DET VAR KLAMT OG GRIMT!

Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 17:48 #18
...men det er raunes også! Det kan du ikke modbevise!
Avatar billede graae Nybegynder
22. maj 2000 - 18:20 #19
nope, men det er ikke konstruktivt blot at skrive KLAMT DESIGN !!

  kom med dine argumenter for at det er klamt, så han har noget at arbejde udfra !!

  mindes ikke at have sagt til dig at dine design er klamme, uden at komme med konstruktiv kritik ...
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 20:10 #20
...dette kan han da også nemt arbejde ud fra: "gør dog noget ud af det og lad vær med at bruge Times New Roman som skrifttype.
Sidens indhold er ganske enkelt også for tyndt, så hvis det er meningen at nogen skal besøge siden, skal den nok indeholde noget mere unikt!"

...jeg giver ham da råd om hvad han kan gøre bedre!

/nof
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 20:12 #21
...bland dig iøvrigt ikke i hvad JEG svarer i de forskellige spmørgsmål!
Jeg blander mig jo heller ikke i hvad du svarer!

/nof
Avatar billede graae Nybegynder
22. maj 2000 - 20:48 #22
Jo, det er sq da forkert at tage håbet fra en nybegynder ...

Få dig et liv NOF !!
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 20:51 #23
[er kold i røven!!!]
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 20:53 #24
...du ved da ikke om han er nybegynder, det kan da også være at han bare ikke har noget talent. Spørg ham selv!

/nof
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 20:59 #25
Øhhh ! Jeg kan godt li' dyr !
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:00 #26
Jeg kan godt li' siden med de døde dyr !
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:03 #27
F*ck mand I siger noget... der er sq ingen døde dyr...
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 21:07 #28
simcom >> du er sq plat - så plat at jeg begynder på at grine *GG*

/nof
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:08 #29
Hva' fa'en er det for en menu... man kan ikke engang få nogen drikkevarer...
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:10 #30
Nof begynder på at grine... ???
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:12 #31
Er der forresten nogen der har en knallert jeg kan købe for en billig skilling???
Avatar billede simcom Nybegynder
22. maj 2000 - 21:14 #32
Jeg ved godt det er lidt ulovligt - men er der nogle der kan skaffe falske knallertkørekort???
Avatar billede lee Nybegynder
22. maj 2000 - 21:18 #33
Kunne man bede om points nu ???
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 21:46 #34
...ja, raune få fingeren ud!
Avatar billede graae Nybegynder
22. maj 2000 - 22:08 #35
nof skal ikke ha' en skid !!

  og har du selv talent ??
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2000 - 16:39 #36
Tjas en sjov måde at lave menu på, ikke værst, men farven Uha den skær i øjnene. Der kommer vel også nogle ilustrationer?

Karakter 9 @ 13
Avatar billede nof Nybegynder
23. maj 2000 - 19:25 #37
...man bliver jo bedre som tiden går!
Avatar billede graae Nybegynder
23. maj 2000 - 21:06 #38
kharder's svar var godt !!

  og nof er bare fortabt !!
Avatar billede nof Nybegynder
23. maj 2000 - 23:08 #39
GRAAE >> ...skrid nu bare fra eksperten og kom tilbage når du engang om mange år har fået et liv!!!
Avatar billede graae Nybegynder
24. maj 2000 - 10:40 #40
hmm, hvem af os har besvaret flest spm. ?

hvor mange point har du, nof ??
Avatar billede nof Nybegynder
24. maj 2000 - 04:28 #41
...jeg har nok ;o)