Avatar billede hammers Nybegynder
25. februar 2002 - 15:24 Der er 15 kommentarer

Menu.

Jeg har tidl. oprettet dette sp. under html, men der var ikke rigtig nogen der kunne hjælpe;-(

Hvordan laver jeg en menu uden at skulle bruge frames??
Avatar billede ahv Nybegynder
25. februar 2002 - 15:26 #1
Du mener hvordan du opbygger den via tables eller hvad ?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
25. februar 2002 - 15:26 #2
Avatar billede admin Novice
25. februar 2002 - 15:29 #3
husk at bruge den rette kategori!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
25. februar 2002 - 15:31 #4
admin er på pletten :o)

Godt at se.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
27. februar 2002 - 17:05 #5
Hvorfor i alverden vil du lave det uden rammer? Så skal den menu genindlæses hver gang man skifter side.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
27. februar 2002 - 17:08 #6
Ja, og det er der da ingen problemer i..eller hvad mener du? :)
Avatar billede ras2000 Nybegynder
27. februar 2002 - 17:10 #7
Det er da bare spild. Derudover skal man rette flere steder, hvis man har lyst til at lave noget om, hvos man da ikke vælger en løsning med includes.
Avatar billede hammers Nybegynder
27. februar 2002 - 19:16 #8
Og hvad gør jeg så hvis jeg synes at frames er grimme?
Avatar billede ras2000 Nybegynder
28. februar 2002 - 10:12 #9
Laver dem uden borders.
Avatar billede 12tri Nybegynder
28. februar 2002 - 10:17 #10
admin--> hvad er der galt ved denne kategori er valgt ?
Avatar billede ras2000 Nybegynder
28. februar 2002 - 10:26 #11
Prøv at se denne her:
http://www.mur-tag.dk/producenter/DMUK/intro.htm
Der er lavet en menu i en frame, man kan diskutere layoutet, men det fungerer da fint, og jeg synes da ikke det er brugen af frames der gør den grim.
Ellers kan du bruge en af de mange dynamiske menuer der ligger som cut'n'paste rundt omkring. Der er bare det problem at du får meget svært ved at tilpasse dem efter dine behov, hvis du ikke forstår den kode de bygger på. Hvis du forstår den kode de er bygget på, vil du selv kunne lave en. Du får også svært ved at få folk herinde til at hjælpe dig med det, da der er så utrolig mange med spørgsmål om menuer de har hentet et sted fra, som skal tilpasses på en eller anden måde.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
28. februar 2002 - 10:28 #12
Prøv at søg på menu herinde, så kan du se hvad jeg mener.
Avatar billede hammers Nybegynder
28. februar 2002 - 10:33 #13
Okay tak for svarene;-) Det kan godt være at jeg bare må leve med frames:-)
Avatar billede admin Novice
28. februar 2002 - 11:17 #14
12tri: jeg har siden flyttet spm'et
Avatar billede 12tri Nybegynder
28. februar 2002 - 11:32 #15
admin--> ok