Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:49 Der er 9 kommentarer

Patroner til salg!

Er der nogen, som er interesseret i at købe 25 originale blækpatroner (sort/hvid/gråtoner) til en HP deskjet 200 printer.

Jeg understreger, at det er IKKE hælervarer - til gengæld er det en lang historie, hvorfor jeg har dem, men den kan du få, hvis du køber ;-)

Kom med et bud, så kan vi forhandle om det...
Avatar billede ncp Nybegynder
25. februar 2002 - 17:52 #1
kan de kun bruges til 200'eren ?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:54 #2
Njaa, de kan modificeres, f.eks. til en deskjet 500C, men sikkert også andre modeller, hvis du tegner en lille streg på dem med en lodde-tusch.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:54 #3
ncp >> Hvilken model har du?
Avatar billede ncp Nybegynder
25. februar 2002 - 18:00 #4
det var en 400...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 18:01 #5
ncp >> Hmm, jeg ved det sgu' ikke... Men jeg kan da undersøge det...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
25. februar 2002 - 22:00 #6
En ligegyldig kommentar: Jeg troede det var krudt og kugler "patroner" der var til salg da jeg læste overskriften "Patroner til salg!" *G* måske "Blækpatroner til salg!" ville have været bedre ;o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 22:08 #7
invisibleman: Havde samme tanke.
Avatar billede ncp Nybegynder
26. februar 2002 - 11:36 #8
Jes_petersen >> det må du gerne...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:24 #9
invisible >> det var faktisk også meningen ;-) - jeg tænkte, det ville tiltrække mere opmærksomhed... Hvilket det så åbenbart også gjorde... ;-)