Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:02 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

200 Point for det bedste svar....... (Hjælp jeg skal giftes)

Hjælp jeg skal giftes , hvordan kan jeg undgå dette problem.....
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:02 #1
shit var
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:03 #2
Tis på en vintergæk, og kald din svigermor en hest...
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:03 #3
hvorfor er det et problem
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:03 #4
Pas på hvad du gør, Æres drab er meget fremme for tiden

Gå under jorden,

Jeg blev gift for ca 2 mdr siden og det er det dejligeste jeg har gjort

MC
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:04 #5
Dav Rikky
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:04 #6
Ja, du kan jo rulle dig i en hørmer, og pakke dig selv ind i folie.... vent en måneds tid, og fri så til hende igen.... men husk at det mås du har på hovedet, skal sættes pænt... med sideskilling... :)
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:04 #7
Goddag Rikky
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:04 #8
Staves med C

Hvis det er mig du skriver dav til *GGG*

MC
Avatar billede qzar Nybegynder
26. februar 2002 - 11:05 #9
1) Du kan leje en prostitueret og betale hende for at komme hjem til dig. Planlæg det så lige når i er bedst igang kommer din kommende kone hjem.

2) Du kan fortælle hende ligeud at du har fortrudt.

3) Du kan pakke kufferterne og rejse langt væk.

4) Du kan få hende likvideret.

Der var lidt at tænke over.

-Jonas
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:05 #10
Du ka' sæ'føli' ox bare blive ved med at sige dav til Rikky... Det skal nok sprede glæde blandt dine medmennesker
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:05 #11
Det var et svar :)
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:05 #12
Det var det.... hvordan går det, har du hørt om claus fornylig....

MC-Lucifer
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 11:06 #13
så skete det igen, vi mænd lærer ikke af hinandens fejl....

men hvis du nu lejer nogle folk til at arragere din tilkommenes polterabend, dagen før brylluppet, kan den arrangeres således at hun bliver drukket så kanonstiv, at hun sover i tre dage, og sættes på et fly til en fjern udørk i det dybeste Afrika, hvor der ikke er mulighed for at komme fra i mindst en måned, så har du jo rig lejlighed til at udtaænke din egen flugtplan inden hun kommer hjem:-)

Tillykke med det
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:06 #14
Arrrrrrrrrrrrr den rene, nu er jeg med Claus hvem er det kjender ikke svinet mere
Føj Ad bræk

MC
Avatar billede black_dog Nybegynder
26. februar 2002 - 11:06 #15
du skal bare sig øf og at du elsker Svenskere så skal det sgu nok gå
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:07 #16
Du kan også prøve at sætte hende på kofangeren, og tage den med 200 på mototvejen..... og så se om hun sidder der endnu når du har kørt til skagen og hejm igen :)
Avatar billede qzar Nybegynder
26. februar 2002 - 11:07 #17
Svar =)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:07 #18
Læg op til hendes far, kunne også bruges.

Mmmmm svigerfar du har sådanne nogle dejlige brede skuldre

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:08 #19
Euuuuu ser lige billeder på min nethinde

MC
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:08 #20
Den er go med dig ... MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:08 #21
hvad er go med mig ?? rene, Claus er da for klam

MC
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:09 #22
Du kan spørge hende om hun er med på en trekant, med din Allersomgoeste kammelegerat til lærer...... Lars
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:09 #23
Jep han er......... MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:10 #24
Røvpul hendes hamster

MC

og kald den skat.
Pas på den blå vogn
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:10 #25
KOM NU MED DEN MEST SERIØSE, ingen point uden et super svar....
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:10 #26
giv hende en ring med lænke til den flotteste cementklods. På krydtogtet kan du jo hælde klodsen ud i havet
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:10 #27
nej nej nej Skandal jeg har det

Spil forelsket og alt muligt

Og sig nå NEJ i kirken
MC

Skandale skandale
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:11 #28
Fortæl hende, at du ikke vil giftes; du er i tvivl... Hvor svært ka' det være...
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:11 #29
sidste løsning er at leve med problemet til du dør
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:11 #30
Hvis det er fordi du ikke vil kunne holde ud at se på hende, så flyt til arabien *g* der er hun tvunget til at gå med tørklæde.... og så kan du have flere koner... en til opvasken, en til støvsugning... og så videre. *s*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:11 #31
Rene Lån Clauses computer og lig div billeder som desktop og lad hende spille 7 kabel på den med andre bagrunds billeder på kortne
MC
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:12 #32
Tillykke :o)
Avatar billede procsus Nybegynder
26. februar 2002 - 11:12 #33
Hvis du føler at det er et problem.....!
Så må du vel skuffe hende/ham med at du har fortrudt !
Avatar billede qzar Nybegynder
26. februar 2002 - 11:12 #34
renewiuff > Mine 4 svar var sådan set ment ret seriøst!
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:12 #35
Hmmm, EXODUSDK dette drejer sig kun om en joke,,,,,,,,, jeg skal sku giftes aligevil, men ville lige høre mulighederne..... hehe
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:13 #36
Så holder jeg stadig på, at du skal urinere (evt. onanere) på en vintergæk, og kalde svigermor for en hest...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2002 - 11:14 #37
200 point for sådan et "spørgsmål"? - tsk tsk...
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:14 #38
Kom nu med den bedste.... der er 200 point
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:14 #39
Knep serverings personlat på baren i lokalet hvor festen skal vbære og kald hende sibbet når hun brokker sig

MC
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:15 #40
der er sQ ingen løsning på et sådanne problem
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:15 #41
http://www.muslimer-i-danmark.subnet.dk/

Du kan sikkert finde noget om Tvangs ægteskaber

MC
Avatar billede boris Mester
26. februar 2002 - 11:17 #42
Du kan effektivt forhindre et bestemt bryllup ved forinden at gifte dig med en anden. F.eks. en sød polak eller russer, som gerne vil til Danmark.
En anden mulighed er Fremmedlegionen.
Hvis du drages tilstrækkeligt meget imod den, du skal giftes med, er det håbløst at kæmpe imod og selvmord vil du ganske vidst ikke fortryde, men det er en dum løsning. Opret en skilsmisseopsparing, som er bundet indtil i bliver skilt. Tag det sure med det søde. Studer andres ægteskaber og prøv at passe bedre på selv.
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:17 #43
Sig, at hun bruger for mange af DINE penge, kritiser hendes frisure, mal alt hendes tøj lyserødt (evt. spraymaling: det er sværere at få af), kald hende en havneskøge, alt imens du lægger en kage i hendes bedste sko og læser hendes dagbog...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:19 #44
Eller vis hende at du har oprettet dette spørgsmål/indlæg.
Så skal hun nok blive glad!
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:20 #45
lav en amdi pedersen
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:20 #46
Nå SLUT på denne SESSION..... jeg grapper dem selv..... takker
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 11:20 #47
fortæl hende at ægteskab jo er det første skridt til skilsmisse, og at du ikke orker en skilsmisse
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:20 #48
Tryk en dej ud i den hat hun skal have på til brylluppet... det trækker kegler.... specielt hvis du har drukket et glas sveskejuice i forvejen
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:20 #49
snyd.
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:21 #50
Snyd og bedrag...
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 11:21 #51
Nope det var sjovt....
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:21 #52
næ det er ikke snyd
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:21 #53
Fair Nok
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:23 #54
Yes Yes og det smager slet ikke af fisk

Har lige en mere

Dyrk sex med hende inden bryllupet, Gift jer og forvent at hun er jomfru til bryllups natten, Det er hun ikke så iflg. muslimsk kultur er det et æres drab, og fuld ud lovligt

MC

Så arver du hendes penge "Hvis der er nogen "
og du er fri

MC
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:23 #55
der er sQ da ingen der kan tage sådanne et SPM seriøst
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:24 #56
Jo jeg gør *GGGGGGGGGG*

MC
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2002 - 11:27 #57
Det er skræmmende, så mange der brokker sig over ikke at få point for sådan et spørgsmål som dette... synes i selv disse point ville være med til at give et billede af jeres viden inden for IT? - det er jo dette points gerne skulle afspejle.. :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. februar 2002 - 11:28 #58
Har da stor viden inden for IT

IT = Ingen Ting
MC

Ej så stopper vi sku man skulle tro det var fredag
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 11:29 #59
det er sQ da et tegn på at det er poimt jæger der svare på dette SPM
*HMMM*
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:30 #60
Jeg er eddermame ingen point-jæger, og jeg er sikker på, at næsten alle vidste at dette spg. ikke kunne være seriøst
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 11:32 #61
jager nu heller ikke point, lagde heller ikke svar, kun kommentarer...
Avatar billede exodusdk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:32 #62
samme her...
Avatar billede skwat Praktikant
05. marts 2002 - 14:57 #63
man kan tage gift hvis man ikke vil giftes
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. april 2002 - 11:50 #64
Finde en børnehave i nærheden af hvor i går tur, og få en aftale om at næste gang i går forbi skal alle ungerne løbe ud til dig og råbe "far".

mvh JakobA