Avatar billede ff Nybegynder
27. februar 2002 - 18:41 Der er 2 løsninger

Hvor mange keywords og hvor stor description

Der siges at søgemaskiner kan opfatte for mange keywords og for mange ord i description som spamming, og derfor ku jeg tænke mig at høre om nogen kender grænsen, eller om der et et max på dette område ?
Avatar billede podata Nybegynder
27. februar 2002 - 18:50 #1
description = max. 200 tegn.
keywords = max. 1000 tegn.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. februar 2002 - 08:16 #2
Det er meget forskelligt fra SE til SE. Generelt bør du sørge for ikke at have for lange tekster og at de vigtige søgeord kommer først i teksten. Undgå at have for mange søgeord på hver side, jeg går sjældent over 3. Du må aldrig have søgeord i metatags, der ikke også findes i teksten på siden.
Hvis du vil vide de specifikke længdet på ovenstående, så gør du det at du kikker på de bedst placerede sites for de søgeord der er vigtige for dig, og så forsøger at gøre det lidt bedre end dem

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk