Avatar billede cdk Nybegynder
28. februar 2002 - 19:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

point til arriva

bare send det til min mail(asp login system)

cdk
Avatar billede arriva Nybegynder
28. februar 2002 - 19:39 #1
det er hermed sendt...
Avatar billede arriva Nybegynder
28. februar 2002 - 19:40 #2
da jeg helst ikke vil beskyldes for snyd, syntes jeg at folk skal vide at grunden til pointesne her er at jeg har lavet et login system til cdk... men eftersom at så mange har requestet det, har jeg besluttet mig for at ligge det til
Avatar billede tgm Nybegynder
28. februar 2002 - 19:40 #3
ref??
Avatar billede tgm Nybegynder
28. februar 2002 - 19:40 #4
eller uden for eksperten.dk
Avatar billede arriva Nybegynder
28. februar 2002 - 19:41 #5
da jeg helst ikke vil beskyldes for snyd, syntes jeg at folk skal vide at grunden til pointesne her er at jeg har lavet et login system til cdk... men eftersom at så mange har requestet det, har jeg besluttet mig for at ligge det til offentligt download, på:
http://www.broze.dk/loginsystem.zip
Avatar billede tgm Nybegynder
28. februar 2002 - 19:43 #6
det vil sige der ikke er et spørgsmål på eksperten??
Avatar billede arriva Nybegynder
28. februar 2002 - 19:50 #7
ja, cdk kontaktede mig via mail... derfor jeg ikke er så glad for det :)
Vil helst ikke beskyldes for snyd eller lign. derfor er resultatet altså nu offentligt...
Spørgsmålet var angående et loginsystem...
Avatar billede tgm Nybegynder
28. februar 2002 - 19:51 #8
oki
Avatar billede cdk Nybegynder
01. marts 2002 - 14:22 #9
thx