Avatar billede jmc Nybegynder
02. marts 2002 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

print

Hvis jeg ikke dette dokument har en ASP variabel, som bliver sendt til Mailer-body. Hvordan kan jeg så printe den med dette script? Scriptet har printer kun det som bliver udskrevet i HTML.

<!-- Begin
if (window.print) {
document.write('<form>Do not forget to '
+ '<input type=button name=print value="Print" '
+ 'onClick="java script:window.print()"> this page!</form>');
}
// End -->
</script>
Avatar billede wollabella Nybegynder
02. marts 2002 - 11:37 #1
hvorfor laver du alle de '' og + du har jo ingen variabler der skal ind i teksten..
Avatar billede jmc Nybegynder
06. marts 2002 - 18:47 #2
Jeg fandt dette som et script eksempel. Dette eksempet udskriver hvad der er udskrevet på siden i HTML. Hvis jeg nu gerne vil udskrive en ASP variabel som ikke er response.writet ???

min asp var hedder: teksten
Avatar billede jmc Nybegynder
03. september 2002 - 19:51 #3
ok serversite og client scripting kan ikke blandes.
Måske bliver det med .NET i stedet.