Avatar billede professoren Nybegynder
02. marts 2002 - 11:41 Der er 11 kommentarer

søger webdesign hjælp fyn

For en iværksætter firma, der endnu ikke har overskud,
søges frivilligt webudvikling hjælp. Hvis du mangler
afgangsprojekt til din datamatiker udd., praktik plads
til datamekaniker udd, eller bar vil hjælpe en nyt spændende site om naturmedicin op og stå, kan du kontakte:
flt.herbadania@mail.dk

eller

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede invalid Nybegynder
02. marts 2002 - 12:00 #1
Ref. til senere.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2002 - 12:02 #2
Normalt koster det penge at tjene penge, det er derfor at flere
københavnerne har større succes end fynboerne og jyderne. Så du
vælger en ret billig løsning, hvis du vil have overskud og dermed
succes.

Desuden er det ikke lovligt for studerende at anvende studie software
til udvikling af forretningsløsninger.

/per
Avatar billede sthen Nybegynder
02. marts 2002 - 12:18 #3
- professor -

HVORFOR SKULLE VI OVERHOVEDET SVARE

DU HAR 510 POINT UDE - MEN INGEN BRUGT.

HVORFOR GIVER DU IKKE DE POINTS DU LOVER.
Avatar billede sthen Nybegynder
02. marts 2002 - 12:26 #4
SKAL VI ANMELDE HAM ??????????????????
Avatar billede netsrac Nybegynder
02. marts 2002 - 13:27 #5
hoejrup >> Hvad var det for noget ladt noget at skrive, at københavnere har større succes end jyder og fynboer ? Hvorfor skulle københavnere være mere villige til at bruge penge som jyder og fynboere ?
Avatar billede oxygen Nybegynder
03. marts 2002 - 14:04 #6
Især når dette nok drejer sig om IT-verdenen kan jeg kun være uenig  med hoejrup. Jeg ved ikke hvor du har dine oplysninger fra - din fantasi vil jeg tro, - men mere håndgribelige oplysninger har jeg fra artikler i JP. Selvom man ikke skal tro på alt hvad der skrives, er jeg dog ret sikker på, at de har ret når de skriver, at langt flere KBH-firmaer er gået ned i forb. med afmatningen af IT-branchen, - mens fx det nordligste Jylland er gået fremad (under "IT-fyrtårn"-konceptet) og Århus også er på vej frem med etablering af et desideret (=fysisk) IT-område/park..
- Hvordan det står til på Fyn har jeg dog ikke læst om.
Avatar billede rebse Nybegynder
05. marts 2002 - 04:25 #7
sikke en gang røvgas oxygen - du taler lort

Og hva' fan' er det her for en gavebod?
Man kan sku'da ikke tage jobsektionen seriøst her på eksperten.dk.
Ser den for første gang...og jeg har da aldrig oplevet noget lignende!!

Professor -  man når sku'da ingen vegne med den undercover fedterøvsattitude.
Typisk jydsk.....grrrrrr

øv
Avatar billede oxygen Nybegynder
05. marts 2002 - 08:47 #8
Tak for dit smukke sprog rebse - det er en fornøjelse at se en voksen (?) mand formulere sig således.

Men NEJ, - modsat hoejrup har jeg det som sagt fra en forholdsvis pålidelig kilde -  nelig JP - altså at afmatningen af IT-sektoren er gået værst ud over hovedstadsområdet og at der er størst vækst indenfor dette område i Jylland p.t.
- AT du så vælger at tage det som en personlig fornærmelse må du jo helt selv om. Det er det ikke. (man kan jo evt. argumentere for, at det går værst ud over KBH idet området hidtil har været mest dominerende indefor sektoren, hvilket oså forklarer hvorfor en større vækst er mulig i Jyllands p.t. Om jeg er enig i dette ved jeg ikke - men det er i hvert fald "gyldig" argumentation - et område du tydeligvis ikke har begreb om.) Jeg har naturligvis været på JP for at finde nogle links som rygdækning - men desværre skal man være abonnenent for at se artikler, der er mere end et par dage gamle.

At du til gengæld endnu engang trækker "debatten" ned på et meget useriøst niveau må du efter min mening ikke selv om. Det er jo ganske simpelt stupide, dækningsløse kommentarer du kommer med! Ingen argumentation, ingen hjemmel noget som helst sted, blot yderst simple postulater ("typsik jydsk") 'pyntet' med barnagtige teenagetypeudtryk. Jeg tror egentlig slet ikke du har noget at gøre i en "seriøs jobsektion" - hvis du skulle finde en et sted.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. marts 2002 - 10:26 #9
Jeg har endnu ikke helt forståret hvad der på højt interlektuelt niveu bliver diskuteret her (respekt til dig oxygen)!

Men jeg ved at jeg efter sommerferien for brug for en læreplads som datafagtekniker. Jeg har bopæl på sjælland og er ikke interesseret i at pendle til det fynske hvis det er det det drejer sig om?

-jonas
Avatar billede professoren Nybegynder
08. marts 2002 - 10:22 #10
der er tale om frivillig/ulønnede arbejde indtil ca. 1.6, hvorefter
kan der være tale om en deltids konsulentjob.
Avatar billede kac Nybegynder
15. marts 2002 - 16:53 #11
*GG* Det lyder jo som et reelt gadeslagsmål her! Hvorfor ikke bare svare på professorens spørgsmål og så færdig med det, istedet for at komme ud i ekstremerne.*SS* Bare et forslag fra en lidt chokeret pige i Midtjylland.
Karina:-)