Avatar billede madssj Nybegynder
02. marts 2002 - 17:57 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Dygtig Java programør NU!!

Shockwaved.com søger hurtigst muligt kvalificerede folk til udvikling af vores Java-servere.

Vi tilbyder et spændende arbejde med gode udviklingsmuligeder udført for top-50 kunder i Danmark, samt en fornuftig lønaftale.

Kontakt Kim.hvidkjaer@shockwaved.com for mere info.

Læs evt. mere om os på www.shockwaved.com.
Avatar billede disky Nybegynder
02. marts 2002 - 18:00 #1
Du må gerne fortælle lidt mere om opgaven.
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
02. marts 2002 - 18:11 #2
Hejsa,

Du kan ringe til mig på 26 34 26 34, så skal jeg fortælle lidt mere :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 20:33 #3
Hmmm.. så meget for at læse mere på www.shockwawed.com --- intet svar fra serveren der ! :-/

Hvad skal laves ???
Er det projekt-ansættelse, eller fast arbejde ???
Hvor ligger "Shockwaved" rent geografisk ?
Hvorfor er den ikke slået op i Jobs-kategorien (enten istedet eller også) ???

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
02. marts 2002 - 20:40 #4
Hej Søren,

Det er fordi 1) vores server er nedde (det er den faktisk i skrivende stund!) 2) du har stavet domænenanet forkert; det burde være

http://www.shockwaved.com

Vi har brug for både projekt og fast, så det afhænger lidt af ansøgernes interesse og profil. Rent geografisk ligger vi placeret i København K; men vi er også interesserede i offsite arbejde..

Som sagt må i meget gerne ringe til mig på 26 34 26 34, så skal jeg med glæde forklare yderligere :-)

// Kim
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 20:52 #5
Ok ... stavede forkert da jeg svarede, men forsøgte dog at loade www.shockwaved.com :-) ... Og ja, den er nede...

Hvad type programmer laver i - er der tale om ERP, Spil, HR, Accounting... Taler vi nomale Java applikationer, Applets eller store forkromede J2EE løsninger...

/Søren
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
02. marts 2002 - 21:20 #6
:-)

Det er Java servlets vi leger med lige pt. ingen applets.. Derudoer arbejder vi m. J2EE og J2ME, men det har ikke noget m. konkrete projekt at gøre.

Det er primært spil / oplevelser det handler om ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 22:06 #7
Spil / Oplevelser ... med servlets.... Aha.... Hvor mange folk søger i ???

/Søren
Avatar billede madssj Nybegynder
02. marts 2002 - 22:17 #8
hov hov.. det er ikke servlets vi vil lave.. vi vil lave en java server, tcp socket.. og det mangler vi en dygtig programør til at lave.. så hvis det er noget du/i kan finde ud af så skynd jer endelig at ringe til kim på 26 34 26 34..
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 22:21 #9
Hvor mange medarbejdere har virksomheden pt.
/Søren
Avatar billede madssj Nybegynder
02. marts 2002 - 22:25 #10
vi er nogle og 14 stykker.. :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 22:32 #11
Nogle og 14:-)...
Hvor lang tid har viksomheden eksisteret ?

I skriver, at i vil lave en Java-server... -hvad mener i med det ? Serve hvad ?
/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 22:39 #12
Hmmm - lige inde ved Nørreport station ... Det var nemt tilgængeligt...
(Jeg bliver nød til at tage lokation med overvejelserne - Jeg bor nemlig i Odense, så der er dømt pendling for mig :-))

/Søren
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
02. marts 2002 - 22:45 #13
Ok. Som sagt er du velkommen til at ringe, det er også muligt at løse opgaen remotely.

Nu er dette jo ikke en chat, så hvis du har flere spørgsmål kan du bare ringe..

ellers ha' en god aften :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 22:49 #14
Det vil jeg da gøre så :-)
Avatar billede disky Nybegynder
02. marts 2002 - 23:31 #15
Hej igen.

Lyder spændende er det fuld tid ?

Må man ringe nu ?
Avatar billede madssj Nybegynder
02. marts 2002 - 23:36 #16
i ringer bare... no mater the time... :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. marts 2002 - 23:36 #17
Har lige læst deres website igennem - og bortset fra en blå pil (remotePointer.gif), som ligger som et layer på alle deres sider - så må jeg sige at jeg er imponeret og det er i hvert fald noget jeg vil overveje...

/Søren
Avatar billede madssj Nybegynder
02. marts 2002 - 23:41 #18
det lyder godt... :)..
... det kan være du må se hvad den er til på et eller andet tidspunkt... (trust me, you'll like it...)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
28. maj 2002 - 14:51 #19
Madssj >> Hvis du har fået svar, etc. så luk spørgsmålet .... :-)

/Søren Munk Skrøder