Avatar billede xerex Nybegynder
03. marts 2002 - 05:53 Der er 1 løsning

Scrollbar

Jeg ved ikke lige om det her spørgsmål skulle lægge i DHTML eller Java-scripts. Men nu endte den altså her.

Jeg skal bruge en scrollbar ala. den der er på følgende link :
http://www.mtve.com/nordic.asp?url=front.asp
Det er den lille scroller der er i boksen med nyheder. Jeg har set en sådan scrollbar flere steder, men har ikke ville stjæle noget source code fra så store sites som fx mtve.com
Så er der nogen der har et link til en source, ala. noget i den stil?..

Og nej - det skal ikke bare være et link til et DHTML site. For jeg har kigget mange af dem igennem.

MVH
Thomas Skaarup
www.mongo.dk
Avatar billede xerex Nybegynder
03. marts 2002 - 08:38 #1
blabla