Avatar billede cdk Nybegynder
03. marts 2002 - 18:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Asus P2B

jeg har et gammelt bundkkort men jeg kan ikke finde min bog eller nogle steder på nettet hvor jeg kan finde info om den....

cdk
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 18:13 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 18:14 #2
Avatar billede mjl Nybegynder
03. marts 2002 - 18:16 #3
ASUS P2B-DS P2/P3 AGP Mainboard. Dual Slot 1 ATX motherboard using 440BX chipset with integrated Adaptec 7890 Ultra2 SCSI controller. 2ISA/4PCI/1AGP(2.0). 2-USB. 4xDIMM sockets (up to 1GB)
Description: Has 1 AGP (2.0), 4 PCI, 2 ISA slots and 4 DIMM sockets (up to 1GB RAM). Onboard connectors
include keyboard, mouse, IrDA (Infrared) USB (x2), parallel, serial (x2), floppy, IDE (x2),
Wake-On LAN, chassis intrusion (depends on case), SBLink and SMbus. There are 2
connectors for thermal monitoring using the on-board LM78 support.

The SCSI features of the board are based on the AIC-7890 chipset with the AIC-3860 transceiver,
which allows concurrent support of the 50-pin Narrow, 68-pin Wide and 68-pin Ultra2-Wide SCSI
connectors. This gives a high degree of flexibility in mixing and matching SCSI peripherals on a
single system. Up to 15 devices total are supported on the three connectors in any combination
(although you can still only have 7 on the narrow SCSI bus -- those rules still hold).
Package includes full set of cables including a complete set of very high-quality internal SCSI
ribbon cables. The internal Ultra-2 cable includes a Low-Voltage Differential (LVD) terminator
on the end.
Avatar billede mjl Nybegynder
03. marts 2002 - 18:16 #4
Avatar billede mjl Nybegynder
03. marts 2002 - 18:17 #5
Avatar billede mjl Nybegynder
03. marts 2002 - 18:18 #6
Avatar billede blitzzer Nybegynder
03. marts 2002 - 23:43 #7
Jeg  vil bare sige at det er et gammelt bundkort men OGSÅ STABILT! jeg køre med det på min 550mhz PIII
Avatar billede mjl Nybegynder
06. marts 2002 - 19:54 #8
;O) he he.....