Avatar billede tommy_f Nybegynder
03. marts 2002 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Direct Connect Hub addresser

Har i nogen gode Direct Connet addresser??
Avatar billede prodic Mester
03. marts 2002 - 21:00 #1
Bare for at citere lidt fra regelbogen :
"Eksperten skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for information, der kan bruges til ulovlige formål."

Jeg ville nok finde den slags informationer andre steder end på Eksperten.dk
Avatar billede geek Nybegynder
03. marts 2002 - 23:35 #2
Nu er file-sharings programmer ikke pr. default ulovlige.
Man kan jo faktisk også finde mange lovlige ting gennem dem...

Geek
Avatar billede prodic Mester
03. marts 2002 - 23:41 #3
Korrekt - per default burde man nok finde sådanne informationer andre steder såfremt at standarden på E. skulle beholde et vist niveau i fremtiden fremfor at lade programmer som DC og problemer med at finde hubs være grundstammen i niveauet.

Jeg har såmænd ikke trykket på anmeld-knappen bare understreget at det ikke er acceptablet i følge reglerne og dermed lade spørgeren afslutte spørgsmålet selv.
Avatar billede e.p. Nybegynder
03. marts 2002 - 23:57 #4
Prodic..........
Husk at lade være med at hjælpe nogen med at få deres brænder til at virke.......den kan bruges til ulovlige formål
http://www.eksperten.dk/spm/88075

Kommentar fra andreas_admin
30/07-2001 20:55:57    Vi følger generelt reglerne som gælder i verden udenfor Eksperten, og indenfor netop dette område, sker der løbende nye ting. Derfro vil vi geren tage konrekt stilling til spørgsmål med ulovligt indhold, men ikke banne alt, blot fordi det muligvis kan bruges til ulovlige formål. Det er meget omstændigt at skulle skrive sig igennem samtlige regler, og derfor tager vi forbeholdet i reglerne, at vi frit sletter spørgsmål, som I og vi ikke mener bør være her. Beklager den lange svartid.

tommy_f........

River Anduin er den jeg plejer at bruge, det er den største danske hub (men er nede lige i øjeblikket) adresse: 2650.dyndns.dk

2. største danske hub er den lille havfrue5 (the little mermaid 5)
adresse: 4you.dns2go.com

Storebroderen den lille havfrue15 (the little mermaid 15)
adresse: 4you2.d2g.com

I øjeblikket ligger jeg på 3. døgn i [BBB]MP3 HEAVEN (det er langtfra kun mp3) adresse: snurre75.mine.nu

Hvis du kan komme ind i en hub der starter med [BBB] så er du der hvor der er størst mulighed for en god forbindelse
Avatar billede e.p. Nybegynder
03. marts 2002 - 23:58 #5
OG HUSK NU AT BRUGE DET TIL LOVLIGE FORMÅL IK'
(Så behøver jeg ikke få dårlig samvittighed)
Avatar billede prodic Mester
04. marts 2002 - 02:30 #6
e.p ->Problemstillingen er lidt anderledes, hvis vi ser på problematikken omkring en defekt brænder. Der er det inddirekte, at den kan bruges til ulovlige formål og direkte ikke beviseligt at der skal hentes warez eller hvad har vi.

Omvendt så kan det heller ikke direkte bevises, at en forespørgsel efter hubs til DC nødvendigvis skal bruges til ulovlige formål. Men der er trods alt en stor sandsynlighed for at de ikke ligefrem skal bruges at bytte feriebilleder fra Hartzen/Rhodos med andre begejstrede gæster på de samme turist-atraktioner.

Jeg ved(læs : Kan forestille mig), at du godt kan se forskellen på de 2 problemstillinger. Jeg har igen ikke anmeldt brugeren, men i følge reglerne så skal jeg faktisk. Jeg kan kun opfordre spørgeren til selv at lukke spørgsmålet og dermed beholde sin profil herinde, for der skal nok komme en anmeldelse fra en eller anden bruger herinde. Hvorvidt den anmeldelse kommer til at gå efter en sletning af spørgsmålet/spørgeren/svaren skal jeg nok lade være med at være dommer i. Det er helt og holdent Admin's afgørelse som du selv understreger i dit citat.

Lad os holde her - den her debat kan fortsætte i lang tid. Jeg har sagt hvad der kunne gøres fra spørgerens side. Og kører vi den lidt langt ud, så kan jeg ikke se det smarte i at poste urls til DC-hubs i et offentligt forum som kan skade både Eksperten.dk og ejerne af de forskellige hubs(går ud fra at nogle ejer dem)

Slut herfra - fortsat god dag.
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. marts 2002 - 16:48 #7
Takker for point.......

Prodic......

Jeg kender mange der har brænder, og alle bruger den ulovligt...
Jeg kender mange der bruger Direct Connect, 1 af disse bruger den lovligt......Til at samle iconer, billeder m.m.

Ovenstående link er taget fra en kommentar af John Stigers
http://exp.dk/spm/179708

Men.........også slut herfra