Avatar billede cocio Nybegynder
08. marts 2002 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min com fryser eller genstarter...

Min computer enten fryser eller genstarter når jeg spiller counterstrike på internettet....
Ellers gør den det ikke, hvad kan det skyldes?
Ps. Det med geninstallering af henholdsvis windows og halflife er ikke en mulighed, da jeg har prøvet det 1000 gange!
Avatar billede djm33 Nybegynder
08. marts 2002 - 15:27 #1
1. Har du installeret dine bundkorts drivere???
2. Hvis du har et rimlig nyt bundkort skulle du måske prøve og opdatere bios'en.
3. hvis du køre med win2k eller winxp skulle du måske prøve og finde en patch inde på www.fileplanet.com

Held & Lykke
Avatar billede cocio Nybegynder
08. marts 2002 - 15:27 #2
Bundkortet er installeret...
Men det er quite old! :P
Avatar billede francke Nybegynder
08. marts 2002 - 16:56 #3
Det lyder som et varmeproblem!!Har du en ordentlig køler på??
Avatar billede cocio Nybegynder
10. marts 2002 - 12:56 #4
Ja.....  Min køler er helt ny!
Avatar billede cocio Nybegynder
11. marts 2002 - 20:15 #5
Ingen hjælp
Avatar billede francke Nybegynder
11. marts 2002 - 20:44 #6
Det hjælper jo ikke at køleren er ny, hvis den ikke køler nok! Hvor varm bliver din processor? Hvilket garfikkort har du?Hvor mange ram? Du kunne jo komme med nogle oplysninger!