Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 19:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Reference Søges!

Hej Eksperter!

Jeg står og mangler en reference og tilbyder derfor at lave måske præcis dig et gratis design? Mine krav er blot at det skal bruges til noget fornuftigt (firma eller lign.). Desuden skal designet placeres på et top level domæne (www.ditnavn.dk) !

Smid dine icq eller msn oplysninger og lad os tage en snak og finde en løsning til fordel for os begge.

-Jonas
Avatar billede klas Juniormester
08. marts 2002 - 19:08 #1
har du intet overhovedet du kan vise - så man ved hvilken "kvalitet" vi snakker om ?
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 19:09 #2
Jeg vil sige det sådan....Jeg har ikke noget seriøst på nettet men jeg sidder i øjeblikket og leger med www.styled.dk !

-jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 19:22 #3
Er du interesseret i en lille snak?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 19:35 #4
er en side om at tjene penge på forskellige internetprogrammer fornuftig nok? - eller skal det være et eller andet halvkendt...?
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 19:38 #5
Synes ikke at dette lyder helt som hvad jeg søger...Nok mere noget i retning af præsentation af et firma eller lign !

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
08. marts 2002 - 19:40 #6
Andet er selfølgeligt også velkomment men det skal helst være noget kommericielt? (stavefejl i know) ;)

-Jonas
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 19:46 #7
Ok :) - Hvis jeg husker rigtigt, har jeg vidst ikke et firma... :P...
Avatar billede kbonline Nybegynder
08. marts 2002 - 22:53 #8
hvad siger du til en computerforretning ?
eller en side med salg af domænenavne ?

dette er 2 projekter jeg skal igang med, og gerne skal bruge et design til.
kom evt. med nogle forslag til hvad du ellers ønsker.
Avatar billede qzar Nybegynder
09. marts 2002 - 00:47 #9
Hmm.....En computer forretning det lyder godt, så længe jeg 110% for den fulde reference. Er det en "ordenlig" butik om jeg så må sige. Er der nogle bestemte krav eller "hardcore" programmerings egenskaber der skal til? Jeg arbejder normalt kun i photoshop,html,css.....Giv mig lidt info om projektet på mail. Styled@styled.dk !

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
10. marts 2002 - 22:35 #10
Lukket....!