Avatar billede nielzdk Nybegynder
09. marts 2002 - 18:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer og Outlook Express fejl

Hej Experter...

Jeg har 2 problemer, lad mig starte for en ende..
Det hele begyndte da jeg fik virus, en såkaldt Funlove virus, kan også godt være at der var flere virusser. De skulle gerne være fjernet nu, men nu er jeg udsat for nogle fejl på min PC.

Jeg kører Windows 98 SE med 128 ram, 350MHz Pentium.

Outlook Express tager sindsyg lang tid om at starte op, jeg har forresten lige opgraderet hele min internet explorer fra 5.0 til 6.0 for at se om det hjalp og det har det ikke gjort. Men når jeg prøver at åbne den fra skrivebordet kommer der en splashscreen frem som står der pokkers lang tid, og når jeg kommer ind i outlook er der også problemer!

Internet explorer er forfærdelig, jeg kører aDSL men alt tager så lang tid, det er ikke pga. af mit modems hastighed men det er pga. hver gang jeg skal f.eks trykke på et link eller en søgeknap eller skifte felter i diverse formularer så fryser den et par sekunder, nogle gange helt op til 1 minut. Der fryser hele pc'en. jeg ka godt flytte musen men ikke trykke, når den så bliver normal igen sker alt det som jeg har prøvet at gøre imens den var fastfrøsset... Damn!! Det er virkelig belastende for internettet er sådan set ubrugeligt... Er det ikke nogle eksperter der kan hjælpe?

På Forhånd Tak

Med venlig hilsen
/nielzdk
Avatar billede sukos Juniormester
09. marts 2002 - 18:09 #1
Ja, jeg ville nok formatere, selvom det jo nok ikke er en løsning for dig.
Avatar billede nielzdk Nybegynder
09. marts 2002 - 18:24 #2
desværre sukos, det er en sidste udvej ;o) Skal og ved at dette problem kan blive løst på mindre hårfine måder... men tak for tippet ellers ;)

/Simon
Avatar billede nielzdk Nybegynder
10. marts 2002 - 16:15 #3
Please hjælp mig... kun 1 kommentar på 1 dag?

/Simon
Avatar billede nielzdk Nybegynder
10. marts 2002 - 17:55 #4
Vil i ha flere point... er det det der skal til?
Avatar billede sukos Juniormester
10. marts 2002 - 20:09 #5
Når man formatere plejer der somregel at være noget man mister!
Men overvej det lige en gang mere.
Find alt hvad du vil gemme, mails, adressebog, hyperlinks, billedfiler, doc-filer m.m. og gem dem på cd eller på et af de gratis filpladser på nettet. Og formater så.

Foruden at du får en comp der fungerer ordentligt (formodentlig da!) vil den sikkert også arbejde bedre fordi der ikke ligger en masse unødigt og fylder op.

selv formatere jeg vel ca. 1 gang om året, minimum.

Sløve, halvdårlige computere er bare kedelige!
Avatar billede nielzdk Nybegynder
11. marts 2002 - 14:43 #6
formaterede for 2 uger siden.. pga. TDC dårlige vejlledning...
Avatar billede sukos Juniormester
11. marts 2002 - 18:07 #7
Hmm, lyder som om det er din opsæting af netværksforbindelse den er gal med.

Prøv at gå din TCP/IP opsætning igennem!
Bruger du router?
Avatar billede nielzdk Nybegynder
20. august 2003 - 16:06 #8
lukket