Avatar billede tommy_f Nybegynder
10. marts 2002 - 21:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Q

Hvordan får jeg Q botten på min IRC channel?
Avatar billede initializing Nybegynder
10. marts 2002 - 21:30 #1
Hvad hedder din IRC channel? Og hvilken server? :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
10. marts 2002 - 21:30 #2
Avatar billede jonas- Nybegynder
10. marts 2002 - 21:31 #3
Ja, hvis det er quakenet selvfølgelig :o)
Dér opretter du simpelthen bare Q-boten...
Avatar billede dmcn Praktikant
10. marts 2002 - 21:32 #4
Man opretter den ikke "bare" - man læser FAQ'en, får sig en hjemmeside samt en stak idlere, og requester så Q. Er man heldig får man den, er man ikke, så må man smide en bot op selv.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. marts 2002 - 21:34 #5
så svært er det ikke, jeg fik en uden side eller specielt mange idlere...
Avatar billede dmcn Praktikant
10. marts 2002 - 21:36 #6
xenophobia : Hmm... mente ellers en side var et krav i FAQ'en.
Avatar billede jonas- Nybegynder
10. marts 2002 - 21:38 #7
n0rmality: Ja, det er det også, men jeg tror ikke de sidder og tjekker alle sider.... Det er nu heller ikke særlig besværlig at få en Q-bot, men okay, læs lige FAQ'en først! :o)