Avatar billede newbien Nybegynder
11. marts 2002 - 18:07 Der er 5 kommentarer

C-Dilla til Windows XP

jeg skal have fundet driverne til C-Dilla til Windows XP, således at jeg kan starte 3ds max 4
Men kan ikek finde dem.. HJÆLP

200 point og hente!
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
11. marts 2002 - 18:09 #1
Er med på en lytter her, har nemlig samme problem :(
Avatar billede jow Nybegynder
11. marts 2002 - 18:09 #2
Hvis du bruger ICQ eller mIRC kan jeg sende den!!!
Avatar billede initializing Nybegynder
11. marts 2002 - 18:22 #3
'Fundet driverne til C-DILLA' C-Dilla er da der hvor licensen ligger i? Dvs. det er da ikke helt lovligt at give sådan ngoet videre... Eller har jeg abre misforstået det?
Avatar billede initializing Nybegynder
11. marts 2002 - 18:23 #4
Newbien>>> I din info står der 'Kontoen er ikke aktiv' så du må da vist ha' lavet noget skidt noget?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2002 - 19:02 #5
Jeg går ud fra du mener updaten til winXP. Den ligger på http://www.discreet.com/support/max/download/download.php3

NanoQ