Avatar billede qzar Nybegynder
11. marts 2002 - 21:59 Der er 11 kommentarer

Kursus!

Hej Eksperter!

Findes der et web rettet photoshop kursus der er indholdsrigt men sammentidig kan betales af en 15 årig knægt uden at han skal tage hul på børneopsparingen? :)

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
11. marts 2002 - 22:14 #2
Jeg har læst diverse toturials og jeg er ikke newbie i photoshop men nu vil jeg gerne have noget proffesionel lærdom :)

-Jonas
Avatar billede manon Nybegynder
11. marts 2002 - 22:15 #3
så skal du snakke med prodic på www.prodic.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. marts 2002 - 08:43 #4
www.designskolen.dk

Det er en rigtig god skole, selvom hjemmesiden skodder.

Du kan tage på ½ og 1 års kurser, og det koster ikke specielt meget. Desuden er der en masse statsstøtte.

/r
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 10:48 #5
Det lydder jo meget godt men jeg bor i københavns området så det er halv langt :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. marts 2002 - 11:00 #6
Ahr vær dog lidt frisk :)

Ellers er der noget der hedder Base4000 > http://www.base4000.dk/

Det ligger i Roskilde. Kan sjovt nok se skolen herfra hvor jeg sidder nu :)

/r
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 11:37 #7
Det ser ud til at deres server ikke har det så godt i øjeblikket men det lyder da spændene så jeg vil kigge på det senere :)
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 11:46 #8
Øv øv øv det er jo en produktions skole....Det er jeg ikke interesseret i da jeg snart skal starte på datafagtekniker uddanelsen :-P

-JOnas
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. marts 2002 - 13:14 #9
So what?

Den eneste forskel er at du kan tjene penge på skolen...
Avatar billede qzar Nybegynder
12. marts 2002 - 13:56 #10
Høhø jaaah men det er jo ikke et "fritids" eller "ferie" kursus right`?
Det er jo en "fuldtidsbeskæftigelse" og det er der ikke rigtigt tid til når man går i 9. klasse :)

-Jonas
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. marts 2002 - 17:39 #11
Nå men du har jo ikke skrevet at det skulle være i fritiden.

Hvis det er tilfældet kan jeg anbefale bare at læse et par tutorials.

Evt. på www.designsbymark.com

Eller www.prodic.dk hvis det skal være på dansk

/r