Avatar billede aceofspair Nybegynder
14. marts 2002 - 09:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

if a=b virker ikke

Ja...
Historien er som følger:
Til et rollespil jeg spiller har de egenskaben Hacking, og for at folk ikke bare skal tro at de kommer let til noget vil jeg programmere et webbaseret OS, det skal kun bruges den ene gang om måneden, og kan på INGEN måde bruges til rigtig hacking... (ingen flames, tak)

Nu ligger mit problem så i at jeg ikke kan få systemet til at undersøge om brugerens userlevel er lig med eller højere end mappens userlevel
(den eneste mappe har lige nu et userlevel på 5)
For ikke at lægge 6 kb script ind på eksperten ligger scriptet til fuld offentlig beskuelse her: http://80.63.30.6/choc/help.asp
Det give en fordel fordi at når jeg så ændrer på noget i scvriptet kan i STADIGVÆK se hvad der sår i det

Hvis i har lyst til at teste systemet ligger det her: http://80.63.30.6/choc/

Håber at eksperterne herinde kan hjælpe mig
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2002 - 09:24 #1
if(a==b)
Avatar billede aceofspair Nybegynder
14. marts 2002 - 09:25 #2
Jeg glemte at sige at scriptet ligger på en PWS, bare så i ikke laver noget der ikke kan køre på så'n en
Avatar billede aceofspair Nybegynder
14. marts 2002 - 09:34 #3
nej..
det er: a < b
Avatar billede coltau Juniormester
14. marts 2002 - 10:35 #4
Er det denne linie det er galt med: ?

if dos("userlevel") < session("userlevel") then // Linie 70
Avatar billede aceofspair Nybegynder
22. marts 2002 - 09:29 #5
Ja
(du må undskylde at jeg ikke har svaret før, men min startside skulle lige reddes)
Avatar billede coltau Juniormester
22. marts 2002 - 18:32 #6
Uden at have set nærmere på det igen så kan man da lige prøve med dette:

if Int(dos("userlevel")) < Int(session("userlevel")) then
Avatar billede aceofspair Nybegynder
28. marts 2002 - 14:24 #7
Tjoe...
Så vidt jeg kan se BURDE det virke...

det gør det bare ikke...

Er der nogen derude der ved hvordan man kan få en Personal Web Server til at opføre sig korrekt?
Dusør gives
Avatar billede aceofspair Nybegynder
03. april 2003 - 09:15 #8

nu er dette spm blevet MEGET gammelt, og det coltau har lavet virker rent faktisk...

min gamle PWS er blevet henrettet til fordel for en RIGTIG iis, så nu virker det hele s'føli...

hermed dine points