Avatar billede andreas.mache Nybegynder
15. marts 2002 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Englands VM-hold i 1966 fik pokalen overrakt af den britiske

Englands VM-hold i 1966 fik pokalen overrakt af den britiske monark. hvem var det?

Avatar billede jackson23 Nybegynder
15. marts 2002 - 16:50 #1
Dronning Elizabeth den 2.! Behold de her point selv og accepter mit svar i dit andet spørgsmål
Avatar billede fcs Novice
15. marts 2002 - 16:52 #2
Andreas>> Man må kun oprette et spørgsmål een gang her på eksperten. Du har allerede dette spørgsmål kørende her: http://www.eksperten.dk/spm/185494 Jeg vil derfor bede dig om at lave et svar selv i dette spørgsmål og så acceptere dit eget svar. Så er spørgsmålet lukket og reglerne overholdt ;-)

Med venlig hilsen

FCS / CoAdmin
Avatar billede initializing Nybegynder
15. marts 2002 - 16:53 #3
Ved godt du er ny her Machen; Men du må kun oprette et spm. pr. emne sådan er reglerne.

Lav et svar og selv accepter det.
Når du skriver ngoet så henne til venstre kan du se hvor der står KOMMENTAR og SVAR. Så sæt O ved SVAR og så tryk UDFØR.
Så når siden er loadet scroller du helt ned og derefter trykker på dit eget navn i den lille boks der er og så bagefter ACCEPTÉR

-Martin
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
15. marts 2002 - 16:54 #4
gulle rod
Avatar billede initializing Nybegynder
15. marts 2002 - 16:54 #5
Fcs: Jeg kender ham IRL og han er ny her så har lige brskrevet, hvordan amn gør det godt og grundigt =)
Avatar billede fcs Novice
15. marts 2002 - 16:58 #6
Initializing>> Jeg er klar over at han er ny og jeg synes da selv at jeg skrev mit indlæg meget venligt og uden på nogen måde at være sur. Det er fint at du forklarer ham hvordan han gør - vi er her jo for at hjælpe hinanden ;-)

Andreas>> Fint nok - så er den pot ude af verden. Vilkommen til - jeg håber at du får ligeså meget ud af at være herinde som jeg har fået ;-)