Avatar billede jhc Nybegynder
16. marts 2002 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Capture første frame i AVI eller anden som bitmap

Hej

Nogen der har en kode til at lægge som kan snappe det første frame i en avi eller anden multimedia film som en bitmap.
Avatar billede zerohero Nybegynder
17. marts 2002 - 21:37 #1
kan du ikke bare bruge TMediaPlayer til at åbne din avi-fil, sætte position til 0 (første billede) og dernæst koventere disse pixels til en TBitmap...
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. marts 2002 - 00:37 #2
Ved godt at det ikke ligefrem er Delphi, men VirtualDub kan, og den er GNU licence, så du kan hente source-koden... Måske kunne det være til en hjælp: http://www.virtualdub.com/
Avatar billede jhc Nybegynder
19. marts 2002 - 16:52 #3
test