Avatar billede fireworld Nybegynder
18. marts 2002 - 13:20 Der er 6 kommentarer

Lav et hook til et program?

Hej nogne der kan fortælle hvor jeg kan læse eller finde eller et eller andet om at lave et hook i deplhi til et program?..

Avatar billede stoney Nybegynder
18. marts 2002 - 13:29 #1
Avatar billede fireworld Nybegynder
18. marts 2002 - 13:38 #2
Hej stoney... har set på den artikel..

men der står ikke så meget om hvordan man bygger den op...
der står kun lidt om nogne funktioner han har lavet.... vil gerne kunne finde ud af hvordan man laver den DLL osv osv ..

MVh Mads
Avatar billede doc404 Novice
18. marts 2002 - 14:50 #3
Hvad er det du gerne vil hooke?
Avatar billede dj Nybegynder
18. marts 2002 - 15:08 #4
Før du går igang med et sådant project bør du måske lige tjekke at du ikke overskrider nogle copyright rette ved at hooke det pågældende program.
Avatar billede fireworld Nybegynder
18. marts 2002 - 16:40 #5
f.eks et hook til notepad..... nå man trykker på noget skal dsen f.eks hente teksteb i notepad eller lign
Avatar billede lanstorp Nybegynder
19. marts 2002 - 12:56 #6