Avatar billede sybersok Nybegynder
18. marts 2002 - 22:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

OpenGL problemer

Hej, når jeg prøver at starte spil som Rtcw eller Mohaa som bruger open GL får jeg følgende fejl meddelelse: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

jeg køre på en XP prof. med et Nvidia(Aopen) 32 mb GeForce 2 kort.

Hvad kan jeg gøre eller Hvad gør jeg galt ?

mange tak på forhånd...

Sybersok
Avatar billede komp Nybegynder
18. marts 2002 - 23:03 #1
Du har ikke den rigtige driver indlæst. Gå ind på windows update der ligger nvidia's driver.

Den ligger selvfølgelig under drivere. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:05 #2
Ikke på windows update....

www.nvidia.com under XP/2000 eller 98/ME afhængiht af styresystem.

/Nikolaj
Avatar billede komp Nybegynder
18. marts 2002 - 23:07 #3
den ligger også på windows update og der er man sikker på at den er xp-certificeret.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:26 #4
23.12 er WHQL certificeret - Dog bruger jeg f.eks 21.83 i XP og har ingen problemer med den (har haft problemer med 23.12)  :))
Avatar billede komp Nybegynder
18. marts 2002 - 23:30 #5
ok. Jeg bruger 23.12 og har ingen problemer med den, men jeg kan selvfølgelig også kun tale for mig selv.
Avatar billede sybersok Nybegynder
19. marts 2002 - 00:37 #6
Kan i ikke give mig et link til downloaden, microsoft sider er en smule kaotiske når man ikke ved helt præcist hvad man leder efter...

med venlig hilsen

Sybersok
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2002 - 00:40 #7
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
19. marts 2002 - 07:16 #8
Sybersok > Ehh tror da ikke Windows Update har været lettere , end med XP .. du skal bare gå ind i din IE browser , tryk på Tryk Funktioner -- > Windows Update, så kommer det frem !
Avatar billede sybersok Nybegynder
19. marts 2002 - 10:17 #9
jeg har prøvet med detonator XP.... det virker ikke alligevel...

\Sybersok