Avatar billede mohbar Novice
19. marts 2002 - 16:39 Der er 17 kommentarer

Hjælp vedr. wolfenstein II søges!!

Hjælp hjælp hjælp!!

Jeg sidder fast i spillet wolfenstein II.

Når jeg er inde i skoven (hvor jeg kommer forbi nogle huse og tårn med vagter og ikke skal blive opdaget , kan jeg til sidst ikke komme ud til den næste bane. Jeg hars kudt alle vagterne på nær en og ødelagt alarmsystemet og fundet den gyldne hjelm, men hve gang jeg går ind i lastbilen, siger den at jeg ikke kan komme til næste bane...-Hvad skal jeg dog gøre!!!

Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:45 #1
hmm
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:45 #2
jeg tror hvis nok at du skal skyde arlarmerne og så kan jeg ikke lige huske mere
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:50 #3
hmm
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 17:00 #4
hmm
Avatar billede mohbar Novice
19. marts 2002 - 17:02 #5
kan den virkelig være så svær??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2002 - 17:17 #6
Jamen er lastbilen ikke din billet ind på næste bane, måske mangler du lige den sidste ting at samle op
Avatar billede mohbar Novice
19. marts 2002 - 17:21 #7
..har gået banen tynd!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2002 - 17:28 #8
jeg er ikke helt med i den bane, jeg kan kun lige pt huske afslutningen og der er så snart man er i på ladet så starter den med at køre forbi den sidste overlevende vagt
Avatar billede mesteren Nybegynder
19. marts 2002 - 19:08 #9
du skal skyde alle sammen på banen før du kan køre ud af banen
Avatar billede double-g Juniormester
19. marts 2002 - 19:34 #10
1) du skal finde sniper riflen
2) du må IKKE skyde nogle af de vagter som står vagt ved tunnelen bagved lastbilen, da de skal åbne dørene, så den kan køre ud.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2002 - 21:21 #11
nå så du har måske ikke fået riflen endnu, jamen den skal du også bruge, men som jeg sagde ik
PS den er rar at bruge til de første tre du møder inde i hallen medens de tester flymotoren (larm)
Avatar billede halifax Nybegynder
19. marts 2002 - 22:41 #12
Er det ik den bane, hvor der står et tårn inde på området. Du skal derop for at nakke nazi'en deroppe. Husker ikke om det er ham, der står med sniper riflen. Han skal ihvert fald pløkkes.
Forresten kan no'en af Jer Wolf eksperts fortælle, hvorfor jeg ikke altid kan få cheats commandoerne til at tage effekt i konsollen?
Det er lousy at snyde, men skideskægt, fx. usynlig
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2002 - 07:38 #13
hali >> du skal tilføje "+set sv_cheats 1" i din genvej til spillet så den hedder noget i retning af :
"D:\Games\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2002 - 07:45 #14
desuden så ligger sniperriflen i kassen oppe ved den anden faldskærm
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. marts 2002 - 09:04 #15
Men det er jo snyd at bruge cheats
Avatar billede double-g Juniormester
20. marts 2002 - 11:11 #16
ja, men når først spillet er gennemført, så er det da helt underholdende at spille det en gang mere, som usårlig :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
20. marts 2002 - 14:50 #17
Ja, skideskægt at gå usårlig. Fx god tid til at se alle detaljerne, som man ikke fik set første gang. M.h.t at få cheats koderne til at tage effekt har jeg læst, at banen skal gemmes og herefter loades ind igen. Virker nu hos mig  :)