Avatar billede vels Nybegynder
20. marts 2002 - 10:46 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Tilbud på webshop

Hej

Jeg vil gerne have et tilbud på en lille webshop i php, der bruger mysql... lidt krav...

-PHP
-Mysql
-Man skal kunne betale med dankort (via freepay), og self. alm efterkrav.
-Indkøbskurv
-Skal kunne beregne fragt
-skal kunne sende en bekræftelse til køberen efter køb
-rimelig admin ting..

Ting der kunne være sej.. men ikke krav:
Mulighed for noget track & trace.

Giv et tilbud :-)

det kan evt. sendes til jesper@vels.dk

Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. marts 2002 - 10:49 #1
mon ikke dette spørgsmål burde oprettes i sharksforum istedet, da deter en betalingsopgave??
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. marts 2002 - 10:51 #2
Ikke nødvendigvis ...
Så længe han ikke vil have lavet det for point ser jeg intet galt i det.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. marts 2002 - 10:56 #3
heyy invisbleman

er i grunden også ligeglad, men det var nu linien
Giv et tilbud :-)
der sporede mig i den retning :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
20. marts 2002 - 11:00 #4
Alle svar skal være åbne på eksperten - har jeg hørt mange sige - så bud på prisen skal vel gives her !!!
Avatar billede dezigner Nybegynder
20. marts 2002 - 11:46 #5
Kan du bruge en shop med de ting som er på www.trend-shop.dk (bruger freepay samt mysql dog asp istedet for php)

så kontakt:  mail@trend-shop.dk
Avatar billede arriva Nybegynder
20. marts 2002 - 11:46 #6
Skal det være PHP, eller kan asp også interesserer?
Avatar billede pfp Nybegynder
20. marts 2002 - 12:06 #7
Ja, hvis du kan bruge ASP og Access i stedet så er du da velkommen til at kontakte peter@votus.dk for et uforpligtende tilbud.

/pfp
Avatar billede proxor Nybegynder
20. marts 2002 - 12:10 #8
Jeg kan lave det i PHP /MySQL kontakt mig på

mads@fireworld.dk

eller

min pris ligger på ca. 2000kr
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. marts 2002 - 12:14 #9
Mads > Har du en meget  god grund til at have 2 brugere ? (proxor - Fireworld) ???

-Jonas
Avatar billede vels Nybegynder
20. marts 2002 - 12:21 #10
ingen asp.
Avatar billede tpiil Nybegynder
20. marts 2002 - 12:40 #11
ztyxx >> på sharksforum skal du indbetale 25 kr. for overhovedet at kunne svare på noget, og det gider man da ikke støtte...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. marts 2002 - 13:05 #12
vil bare lige kommentere de første indlæg: han spørger ikke om i vil lave det, men om et tilbud! det er vel det samme som at jeg spørger om hvad en skærm koster!?!?! bare lige en kommentar...

Mr bob
Avatar billede fcs Novice
20. marts 2002 - 13:10 #13
Proxor>> Jeg vil gerne bede dig om at forklare hvorfor følgende brugere er registreret hos dig:

Proxor
Fireworld
wallabella
yallah
Avatar billede fcs Novice
20. marts 2002 - 13:11 #14
Ydermere vil jeg gerne bede om en forklaring på det sammenfald der er mellen brugeren fireworld og din e-mailadresse (mads@fireworld.dk)

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. marts 2002 - 16:00 #15
fcs >> Jeg vil gerne bede dig om at forklare, hvorfor en intern kommunikation mellem en coadmin og en potentiel fusker ?!? skal foregå i dette spørgsmål og ikke over fx. en email ? således at de ~30.000 potentielle brugere ikke belemres med denne ligegyldige kommunikation

vels >> incl. eller excl. design og layout ? uden layout, ca 5.000 kr - skriv til mig hvis du er interesseret. Læs evt. mere om mig, mine kunder og referencer på www.ljweb.biz

/ LJ
Avatar billede fcs Novice
20. marts 2002 - 16:08 #16
Ljweb>> Fordi der er kommet en anmeldelse angående brugeren i dette spørgsmål. Ydermere så akn anmelderen derved se at der gøres noget ved anmeldelsen. Derudover er det nemmere og hurtigere for mig end at jeg eventuelt skal til at lede efter en emailadresse (som det ikke er sikkert jeg kan finde, da jeg ikke har adgang til ekspertens e-maildatabase (ved godt at den står i dette spm., men det er princippet i det).

Til sidst kan jeg ikke se at det er det store problem - vi er her jo trods alt for at hjælpe eksperten og gøre den til et bedre sted for alle de seriøse brugere. At dette måske kan medføre en enkelt mail eller to i ny og næ i din postkasse synes jeg nu ikke kan være så slemt - det er jo til alles bedste.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. marts 2002 - 16:14 #17
både og kære FCS - men det har i sikkert omtalt internt i gruppen og vedtaget hvordan det skal foregå - omend det overrasker mig at Jakob ikke har åbnet for nem søgning i profiler - du kunne da stå op at emailen linker til 4 brugere.

Nok om det :) jeg er ikke coadmin og skal ikke i clinch med én - har set et par løsthængende revolvere :)))
Avatar billede cygnet Praktikant
20. marts 2002 - 16:23 #18
Vil give ljweb ret i at den slags burde holdes væk fra dette fora - ikke nogle grund til at ødelægge vels spørgsmål. Syntes man burde genoverveje de retningslinier der er lavet hvis det er aftalt at det er okay at spamme andres spørgsmål bare fordi ens titel lyder fin.
Avatar billede fcs Novice
20. marts 2002 - 16:40 #19
Fint, lad os fortsætte diskussionen i: http://www.eksperten.dk/spm/187735
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:50 #20
Jeg er lidt i tvivl med hvordan dankort betalingen skal ordnes, men på den måde du beskriver det der lyder det som en forholdsvis nem ting at gøre.

Resten kan jeg godt lave, jeg har en webshop liggende som jeg kan smide nogle flere funktioner ind på.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:51 #21
Glemte budet ;o)  3500 kr
hvilket er inkl. opsætning og konfigurering på din serv.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 04:15 #22
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???