Avatar billede sybersok Nybegynder
21. marts 2002 - 08:22 Der er 2 kommentarer

Fritids ASP Programmør søges...

Vi er et hold unge mennesker der går og snakker meget kraftigt om at starte et gamesite, men vi mangler den viden man skal bruge til at skabe en let at opdatere side med et dynamisk design.

Dette er en simpel fritds interesse, så der er til af starte med ingen penge i det. Det kræver at du godt kan lide at lave ASP og giver et godt/flot resultat, det gør bestemt heller ikke noget hvis du er glad for at skrive og spillet :-)

Hvis dette har noget interesse så skriv din mail og jeg vil vende tilbage hurtigt muligt...

\Sybersok
Avatar billede arriva Nybegynder
21. marts 2002 - 09:08 #1
vil da gerne høre mere... mrt@broze.dk
Skriv venligst hvilke funktioner I søger...
Avatar billede soes Nybegynder
21. marts 2002 - 17:03 #2
et andet fjols der gerne vil give jer nogle af hans sene nattetimer til et projekt, min mail er: soes@mail.dk
mere info tak.

/Søren Søndergård