Avatar billede just4udk Nybegynder
22. marts 2002 - 07:05 Der er 55 kommentarer

Erhvervspraktik, meget hurtigt ?

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er en ung gut på 14 år, som i uge 16 skal i erhvervspraktik. Vores skole kan ikke hjælpe og med at finde praktikplads, og jeg mangler virkelig et sted at være den uge. Jeg er meget interesseret i computer. Har du tid, sted og er du åbenhjertet nok til at hjælpe mig og lære fra dig, vil jeg blive mere end glad. Jeg bor i KBH området, og søger bar enoget der er bedre end en børnehaveklasse. Skriv til mig på Markjust@sorensen.dk, el. ring til mig på 28735369... Inden kl 8 TAK!
Avatar billede Jman Praktikant
22. marts 2002 - 07:32 #1
det gjorde du!

KUN ET SPØRGSMÅL!!!

http://www.eksperten.dk/spm/188367
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 07:45 #2
hvad med selv at ringe rundt!!??!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 07:49 #3
Det er meningen at man selv skal ringe rundt!! MEN DET TØR DU SIKKERT IKKE!! SVANS!!
Du må da vide nogenlunde hvad du vil have med at gøre.
Hvor bor du??
Avatar billede Jman Praktikant
22. marts 2002 - 07:50 #4
jeg kan se du har brudt reglen om oprettede spørgsmål flere gange .. *I'm watching you*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 07:51 #5
birger >> tal nu ordenligt
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 07:55 #6
Det er sku da ham der er dum at høre på når han ikke en gang tør ringe rundt til forskellige steder!!!
Han aner jo ikke hvad han vil med hans liv! Nu må han lige tage sig sammen!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 07:56 #7
Metal_hansen<< NU SKAL DU SLAPPE LIDT AF!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 07:56 #8
jeg er fuld ud afslappet, men det er du åbenbart ikke...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 07:57 #9
hvis jeg var mere afslappet, sked jeg sgu i bukserne ;0)
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 07:58 #10
Metal_hansen<<<< Du laver jo ikke andet end at sidde på eksperten!!NØRD!!
NU SKAL DU LIGE SLAPPE LIDT AF MED DE NÆSVISHEDER!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 07:58 #11
tak for den kompliment :0))
Avatar billede just4udk Nybegynder
22. marts 2002 - 07:59 #12
birger6000: Tror du der er mange på arbejde kl 7 om morgenen !? Min aftale blev aflyst igår aftes, eller foregårs aftes, og siden har jeg prøvet ALT... så STFU!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:00 #13
hahahaha syntes du det er fedt at være en nørd med store feddede briller og bumsekreter i hele hoved?? bare du selv er glad for at ligne en narkoman der ikke kan ramme armen!!hahaha du er da til grin!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:01 #14
*LOL* jeg får da sikkert nok mere fisse end du  - men det lader vi så ligge..
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:01 #15
Metal_hansen<<<< hahahaha syntes du det er fedt at være en nørd med store feddede briller og bumsekreter i hele hoved?? bare du selv er glad for at ligne en narkoman der ikke kan ramme armen!!hahaha du er da til grin!
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. marts 2002 - 08:02 #16
birger -> Når du generer os nørder, så generer du nok 80% af alle brugerne herinde. 80% ud af 25.000!! Så hvem er det lige der er til grin?
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:03 #17
Metal_hansen<<<< Ja du får sikkert fisse af din mor 2 gange om dagen hvis man kan kalde det fisse! Er du sikker på at det ikke er udslidt elefanthud!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:03 #18
haha - vi bruger da (for det meste) tiden konstruktivt herinde!
Men hvad med dig, birger?!
Du sidder kun og lukker **** ud..
hvem er det liiiige der er dum her?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:04 #19
ok - nu anmelder jeg sgu!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:04 #20
tino bh<<< NU SKAL DU SLAPPE LIDT AF!!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:05 #21
Metal hansen<<< NU SKAL DU VIST SLAPPE LIDT AF!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:06 #22
birger6000 > nu har jeg anmeldt dig, pga. der er ingen grund til at svine hinanden seriøst til! Vis at du kan opføre dig ordentligt, så trækker jeg den tilbage!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:06 #23
Metal hansen<<< Og hvad sker der ved at blive anmeldt???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:06 #24
du blir slettet..
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:08 #25
Metal hansen<<< Hahahaha Du er da for nørdede!! du laver sikkert ikke andet end at jage points på eksperten!! Din store elefantlort!!
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:09 #26
metal hansen<< så kan man vel lave en ny bruger!! det er da ikke serlig svært!
Avatar billede raveduck Nybegynder
22. marts 2002 - 08:10 #27
just4udk>>>
Hvis du stadig leder efter en praktik plads, kan jeg da anbefale dig Reaktor4 (et webdesign firma).
Jeg var selv i praktik der sidste år, og de var da meget flinke. Prøv at kontakte dem på deres hjemmeside (www.reaktor4.dk)

mvh
Simon
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:11 #28
raveduck<<< HAN TØR IKKE EN GANG AT RINGE TIL SIN EGEN MOR!! HAHAHA!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:11 #29
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. marts 2002 - 08:12 #30
Det er sikkert ikke første gang du opretter en ny bruger. Det fremgår næsten af navnet birger6000!!! hehe!

Nåh, men birger der er ingen grund til at genere hinanden på den måde. Det skulle helst være et seriøst forum. Og vi er heller ikke ude på at genere dig ;) Men kan du ikke godt se at du farer lige voldsomt frem?
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:13 #31
hvad er det metal hansen
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:14 #32
jeg hedder ikke birger hvor er du da dum!!
Avatar billede locturian Nybegynder
22. marts 2002 - 08:14 #33
birger, tag nu din lille 13 røv ud herfra, og løb hjem til din moaarr... Vi gider ikke høre på dit lort? - Har du ikke fattet, at der faktisk ikke er nogen der tager dig særlig seriøst? - Smut nu stump - og kom igen når du bliver voksen....

/Loc out
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:16 #34
locturian<<<<< jeg er 32 så jeg er ældre end dig din stump smut selv
Avatar billede birger6000 Nybegynder
22. marts 2002 - 08:17 #35
nu skal jeg på arbejde og sådan et har sikkert ingen af nørder her inde
!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:17 #36
birger > og den tror vi så på! *LOOOOL*
Avatar billede locturian Nybegynder
22. marts 2002 - 08:18 #37
Hvis du er 32, er det da ihvertfald DIG der er til grin. At du ikke har et seriøst liv at leve, at du ikke har bedre ting at tage dig til end at sidde her, og genere andre!?

Skal vi ikke alle sammen grine af Birger6000!? - Det er vist ham der er joken i disse indlæg..... /(Hvis i er enige, reply med: HAHAHAHAHAHA)

HAHAHAHAHAHA!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:19 #38
HAHAHAHAHAHAHA!!!
Avatar billede ulrich Novice
22. marts 2002 - 08:20 #39
hehe

han har vel en mentalitet svarende til dem her?
http://www.eksperten.dk/spm/185609
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. marts 2002 - 08:22 #40
just4udk -> Du må hellere lukker spm'et. Klokken er over 8 og du har allerede et andet spm!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:23 #41
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2002 - 08:44 #42
birger6000 deaktiveres.

birger6000 : Ja, du kan uden problemer oprette en ny bruger, men tro mig, den skal vi også nok tage os kærligt af... og brugeren efter det... og brugeren efter det... osv. Get the picture?
Spar vores og din egen tid, læs www.eksperten.dk/regler, og kan du ikke godkende dem, så find et andet sted at spilde din tid.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2002 - 08:46 #43
just4udk : Det er *ikke* tilladt at oprette samme spørgsmål to gange, lige meget hvor desperat du er. Alle der opretter spørgsmål herinde skal have lige stor mulighed for at få svar, og med din dobbeltoprettelse tages opmærksomheden fra andres spørgsmål. Håber du forstår, og at det er sidste gang vi ser det. :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 16:31 #44
Hmm...Ham birger er da virkelig komisk...Han påstår at ingen herinde har jobs? Hvem er det lige der har de bedste jobs? En seriøs programmør der har været på universitetet osv. eller en burger6000 der ikke engang formår at komme igennem folkeskolen ?

Desuden tror jeg nu ikke helt at han er en dag ældre end 12 eftersóm at han ikke forstod http://217.157.173.133/arguing.html !

Desuden er en nørd ikke en person med fedtede briller og stort hoved...Jeg  indrømmer at jeg indeni er en nørd (er vi alle vel lidt) men jeg går trodsalt til fest hver weekend, har kæreste på osv osv osv...Indse det nu bare...DU er jo dum!

-Jonas
Avatar billede locturian Nybegynder
22. marts 2002 - 16:34 #45
Hehe - Jeg må så være komplet nørd så. Well, har ikke fedtede briller (bruger hverken briller eller kontaktlinser) - har bumser eller andet, men jeg foretrækker dog at sidde ved min computer i weekenden, frem for at bruge alle mine penge i byen :) - Men så er det godt, at man har en overlækker kæreste - så hvad skal man i byen? Jeg har alt hvad jeg behøver; Kæresten, min computer samt smøger/cola - I'm happy! :)

Og ja, han var nok ikke mere end 12 år....

/Loc out
Avatar billede delwin Nybegynder
22. marts 2002 - 16:36 #46
locturian.. du glemmer pizza.. det er sgu vigtigt.. man skal jo også have noget at spise mens man koder.. :-)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 16:38 #47
Jeg går nu også kun i  byen for at afreagere når mine php koder ikke vil virke :)

Eeerj jeg gør det nu ikke kun for at score...Synes nu det er meget sjovt men det kan da ske at jeg tager en weekend foran computeren :)

-jonas
Avatar billede locturian Nybegynder
22. marts 2002 - 16:39 #48
Tjoee, spiser nu mere Macmad, da de yallah'er er pissedyre med deres pizza, og der skal stor overtalelse til før de bringer ud :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 16:41 #49
Jeg har til gengæld ikke noget imod dem der sidder foran "dyret" hele weekenden så længe de har et liv (kæreste osv.)
Og jeg kan da også godt forstå det...Jeg har bare et behov for at komme ud og svinge ballerne engang imellem :)

-Jonas
Avatar billede locturian Nybegynder
22. marts 2002 - 16:42 #50
hehe - så lang tid du svinger dem, og ikke leder efter en at sprede dem på ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 16:43 #51
*GGGG*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 19:11 #52
*LOL*
Også her er computeren altså guld værd, når man ikke har penge til at gå i byen for! Så er det godt at adsl'en ER betalt!
At det så helt sikkert tager overhånd, tjah - man er vel menneskelig :0)
men fedtede briller og bumser, ej - det har jeg gudskelov aldrig haft - men fisse og bajere, ja se deeet....
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. marts 2002 - 19:12 #53
God stil Metal :)
Avatar billede sybersok Nybegynder
23. marts 2002 - 17:22 #54
i er nogle sjove nogle
Avatar billede cocio Nybegynder
23. marts 2002 - 17:26 #55
hehe