Avatar billede daki Juniormester
25. marts 2002 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemmer sendt post

Jeg har igennem længere tid brugt MS-Outlook, som mailprogram.
Nu har jeg fået et mærkeligt problem :
Når jeg modtager mails, placeres de korrekt i indbakken.
Når jeg sender mails, placeres mailen i OE's 'sendt post' bakke.
Hvad er der sket ?
Avatar billede fetmule Nybegynder
25. marts 2002 - 13:49 #1
ingen ting, alt lyder til at være som det skal !!, når man sender et brev ligges der jo en kopi i mappen sendt post !!
Avatar billede daki Juniormester
25. marts 2002 - 14:03 #2
Ja det gør den.
Men den ligger den i Outlook Express 'sendt post' og ikke i MS-Outlook 'sendt post'.
Avatar billede tumben Novice
25. marts 2002 - 22:11 #3
lytter..for det oplever jeg også ind imellem...tænker lige lidt
Avatar billede claus_luchow Nybegynder
26. marts 2002 - 11:25 #4
Blot et forslag: Er standard e-mail program sat til MS Outlook?

Windows 2000. Kontrolpanel. Internetindstillinger. Fanebladet Programmer.

Venligst Claus Lüchow
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
02. april 2002 - 20:21 #5
Sker det altid eller kun en gang imellem?
Det lyder som om OE er sat som dit standard mail program, så når du højre
klikker på noget, og vælger at sende det til en mail-recipient så bliver
OE brugt istedet for Outlook.
Hvis det også sker når du for eksempel svarer på e-mail eller sender en
ny besked ved at trykke på 'Ny e-mail' ikonet, så gi'r jeg vist op.
Hygge
Avatar billede daki Juniormester
24. april 2002 - 12:21 #6
Havde helt glemt spm :-)))

Men, det viste sig at være en enlig svale.

Alle opsætninger er korrekte i henhold til forslag.

Tak for hjælpen !!!!!!!