Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 13:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Boot Probleme : Start/Exit Game = Boot

Jeg har et problem med mine ellers nye computer, den genstarter automatisk når jeg enten starter eller quiter Counter-Strike (ja er ked af at poste om cs herinde da det nok ikk er det alle mest relevante, men har været et problem i lang tid så håber i overlever Jeg har prøvet at instalere det nyeste bios, alle de nyeste drivere, geninstalleret spillet, fragmenteret osv intet synes at virke nogen idèer?

- Kristian
Avatar billede speed.up Nybegynder
28. marts 2002 - 13:47 #1
jeg har haft samme problem jeg løste det med en opdatering til easy cd creator ved ikke om du har dette brænder program installeret.hjalp mig!!
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 13:51 #2
har på nuværende tidspunkt ikk et brænder program liggende, ikk udover det der er i windows xp og det der er en del af musicmatch (som fulgte med til mit lydkort)

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 13:55 #3
Speed.Up > Hvad hardware har du? Har læst http://www.eksperten.dk/spm/170073 og kan se at det realt er det samme problem vi sidder med, de andre henviser til zonealarm hvilket jeg dog ikk har installeret så det er ikk der det pågældende problem ligger!

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 14:44 #4
Tror jeg har fundet fejlen :
Stoppet program CStrike.EXE, version 1.0.0.3, stoppet modul hungapp, version 0.0.0.0, stoppet adresse 0x00000000.

Måde at rette det på kunne være :
System > Avanceret > Start Og Genoprettelse > System fejl : Genstart Automatisk (fjern vingen)

- Kristian

Ps. tester lige om det virker :)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 15:34 #5
Det virker IKKE! får en fejl i nv4_disp.dll undersøger det lige

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 16:10 #6
Har installeret de nyeste drivers til mit grafik kort det ser ud som om det har rettet fejlen! De er ucertificrede skal det lige siges. Jeg gik ud fra at når jeg trykkede windows update fandt jeg de nyeste drivere men det var ikk tilfældet, dumt at jeg troede microsoft gad give den support :(

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. marts 2002 - 16:10 #7
Lukker, da det ser ud som om at problemet er løst.

- Kristian