Avatar billede jander Nybegynder
29. marts 2002 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cable på bærbar

Hej!

Jeg har lige fået en bærbar. Jeg har i forvejen stofanet kabel-internet på min stationære. Hvordan er mulighederne for at få kabel-internet på både min bærbare og den stationære?

/JANDER
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 15:57 #1
Du kan købe en switch og lige hurtigt internet på begge...

Har du netkort på den bærbare?
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 15:59 #2
Ups... Jeg kan ikke stave idag..
"Du kan købe en switch og få lige hurtigt internet på begge..."
Avatar billede jander Nybegynder
29. marts 2002 - 16:04 #3
Nej, jeg har ikke netkort på den bærbare... Jeg har ikke meget forstand på dette område : ) - Skal jeg både have en switch og et netkort?
Avatar billede nst Nybegynder
29. marts 2002 - 16:04 #4
ja