Avatar billede toasteren Nybegynder
30. marts 2002 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iVista

daus

Er der nogen her der ved noget om live streaming programmet: iVista ?

Hvis ja, har jeg nogle spørgsmål som lyder:

Jeg har createt en WebPage, og det hele, men hver gang min kammerat prøver at gå ind på siden (www.squrril.inetcam.com/webcam.html), eller alle andre side navne jeg giver ham kommer han enten ind på MSN Search, ellers kommer "siden kan ikke vises" siden frem.

Hvordan finder jeg min adr. ?

Håber i kan svarer.
//Toast
Avatar billede toasteren Nybegynder
30. marts 2002 - 22:38 #1
(det er iVista 4.0)
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. marts 2002 - 23:07 #2
http://www.bighouse.dk/ som er det tidl camboy.dk virker.....
har ikke min oppe, så kan ikke tjekke min egen (kørte 4.0)

http://squrril.inetcam.com/ synes jeg ser ud til at prøve mere (altså uden www) - er du sikker på at du ikke blokker pga. en firewall eller så?
Avatar billede toasteren Nybegynder
01. april 2002 - 18:57 #3
Nej, tror ikke der er en firewall der blokker, men prøver nogle andre programmer, såsom TEVEO, eller noget..

//Toast