Avatar billede michael-rene Nybegynder
03. april 2002 - 21:46 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

vurdering

Har leget lidt med et portfolio som er ved at være færdig.
Meningen med det er at det skal laves i flash. Men inden det sker vil jeg gerne have noget konstruktiv kretik.
Nu er det bare et billede så vil lige forklar hvordan jeg havde tænkt mig det skulle virke i flash.
Venstre menuen som er undermenuer til den nederste menu skal komme frem når man klikker på en af linksene for neden. Havde også tænkt mig der skal gå strøm igennem de der streger nede for neden. Så håber i kan forestille jeg det ;)

Det jeg selv er lidt skeptisk over er om farverne holder  hvad syntes i ?  har prøvet at holde den i få farver som i nu nok kan se :)

Noget andet er "overskriften"  kan man læse den, er lidt i tvivl om den har fået for mange effekter.

Ellers er det bare at klø på :)

http://www.friserverplads.dk/michael24/testflash.gif

/Michael Knudsen
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. april 2002 - 21:49 #1
altså jeg synes baggrundsfarven er lidt for "blå" lav den mere neutral... og lav det hele en smule større og så... tror jeg det ville se optursfed ud 5 bonhovedet til dig :D
Avatar billede hermandsen Juniormester
03. april 2002 - 21:53 #2
Er enig med Nemo! For blå og skal være større! :)
Ellers ganske flot!
Avatar billede netweawer Nybegynder
03. april 2002 - 21:55 #3
minder lidt om designet fra spillet uplink
Avatar billede michael-rene Nybegynder
03. april 2002 - 21:56 #4
okay nogle farver i ville foreslå.  Havde tænkt på at tage den grå fra de der der går tværs over og lade den spille lidt mere med, måske lave de kasser grå/metalagtig  men syntes ikke det virker så fedt til den blå baggrund
Avatar billede michael-rene Nybegynder
03. april 2002 - 21:57 #5
netweaver okay må kigge lidt på det spil  måske de har stjålet fra mig ;)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. april 2002 - 21:57 #6
bare en mildere blå! ;D
Avatar billede gryn Nybegynder
03. april 2002 - 22:19 #7
Ja... den blå farve skær i øjnene. Hvis du kunne gøre den lysere og mere grålig tror jeg det ville hjælpe en hel del.

Dine streger og effekter (dit blær) skulle dæmpes en smule efter min mening.

Og så må den meget gerne være større.

www.fotx.net/gryn
Avatar billede michael-rene Nybegynder
03. april 2002 - 22:24 #8
dæmpes  mener du tages væk/ikke så meget af det. eller dæmpes altså farverne eller ?
Avatar billede gryn Nybegynder
03. april 2002 - 22:49 #9
Jeg mener farverne.
Avatar billede gryn Nybegynder
03. april 2002 - 22:52 #10
Baggrunden kunne være mere hen af #7080A0
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. april 2002 - 00:22 #11
har prøvet med en anden farve  lidt lysere end den du foreslog  http://www.friserverplads.dk/michael24/testflash1.gif
Avatar billede hono Nybegynder
04. april 2002 - 00:25 #12
michael >> jeg kan sq ikke læse hvad der står i overskriften ;D. Ellers virkeligt fedt lavet! Lidt mere gråt i det, ville ikke skade :)

Hono
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. april 2002 - 00:28 #13
alting skal ikke være så gråt :-)  men selvfølgelig det kan også blive for blåt ;)
Avatar billede gryn Nybegynder
04. april 2002 - 17:01 #14
Jeg kan ikke se dine sider i øjeblikket, men jeg kigger på det senere
Avatar billede michael-rene Nybegynder
04. april 2002 - 22:25 #15
har taget det væk  har fået det jeg søgte  :)
Avatar billede gryn Nybegynder
04. april 2002 - 22:42 #16
ok... så er alt jo fint :o)