Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 22:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger wallpaper

Hejsa..

Nu har jeg søgt i hundrede år men har ikke fundet det wallpaper jeg mangler. Nu vil jeg hører om i kender det?

Det har en vissen/støvet-grøn baggrund med nogle enkelte linier der snor sig lidt. I midten er der en silhouet af en kvinde der laver en eller ande form for karatespark tror jeg det er :D

Er der nogen derude der kender det og kan hjælpe mig med at finde det. Er ved at være træt af at lede wallpaper sider igennem :)
Avatar billede adagio Nybegynder
07. april 2002 - 22:15 #1
Ingen anelse, men det lyder da interesant, så jeg er med på en lytter ;)
Avatar billede simonhusby Nybegynder
07. april 2002 - 22:28 #2
Måske www.desktopgirls.dk ... Hvis pigen så lækker ud er det nok hende... ;)
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 22:30 #3
Siden blev ikke fundet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2002 - 22:31 #4
han mener nok: www.desktopgirls.com
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 22:32 #5
Tvivler når det kun er en silhouet af hende.
Avatar billede iq-n Nybegynder
07. april 2002 - 22:49 #6
Lytter
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:20 #7
waaaah...omsider fant jeg det.

Det kan findes her hvis nogen er interreseret: http://www.deaddreamer.com/v10/freeze/toonz.html
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:21 #8
hov..det var her: http://www.deaddreamer.com/v10/freeze/ddr_0026_nijikon.jpg

Tror snart jeg skal i seng ;)