Avatar billede mty Nybegynder
08. april 2002 - 13:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Hvordan får jeg Outlook til at gemme mailadresserne på alle indkommene mails under kontaktpersoner?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. april 2002 - 13:20 #1
Træk og slip, så bliver de oprettet automatisk
Avatar billede mty Nybegynder
08. april 2002 - 13:22 #2
okay, men hvad hvis jeg vil have den til at gøre det uden min indvirken, dvs. pr. automatik?
Avatar billede jakeman Nybegynder
08. april 2002 - 13:23 #3
tools >> options >>preferences >> e-mail options, der kan du checke af om du automatisk vil putte folk i din adresse bog!

/Jakeman
Avatar billede mty Nybegynder
08. april 2002 - 13:27 #4
jeg synes ikke at der er en valgmulighed under dette punkt hvor jeg kan checke den slags af
Avatar billede hundevennen Nybegynder
08. april 2002 - 13:41 #5
jo den findes men i outlook ekspress
Avatar billede mty Nybegynder
08. april 2002 - 13:45 #6
Hundevennen: Jeg sidder med Outlook - hvad gør man der?
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. april 2002 - 14:12 #7
Outlook2000 DK:
Funktioner -> Indstillinger -> fanen Indstillinger "Email-indstillinger" -> derinde er nederst "Anbring aut. de personer jeg svarer i....

Tror ikke du kan bare du får en mail, og hvad skulle det da være godt for (ud over at sende virus til flere ;))
Avatar billede claus_luchow Nybegynder
11. april 2002 - 14:34 #8
Annikadk

Hmm, din løsning gælder ikke for Outlook2000 DK (SR1, version 9.0.0).

Hvilken version anvender du?

Venligst Claus Lüchow
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. april 2002 - 14:53 #9
Outlook 2000 DK
det gælder ikke for alle du får, men alle du besvarer..
Avatar billede claus_luchow Nybegynder
17. april 2002 - 16:57 #10
Annikadk

Jeg formulerede mig vist ikke godt nok.
Dit løsningsforslag gælder ikke i Outlook2000 DK (SR1, version 9.0.0). Feltet "Anbring aut. de personer jeg svarer i..." eksisterer ikke.

Anvender du Outlook 2000 DK (SR2)? eller andet?

Venligst Claus Lüchow
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. april 2002 - 17:13 #11
har lige nu
Outlook 2000 SR-1 9.0.0.3821
og den er fint her *hummmm*
Avatar billede claus_luchow Nybegynder
17. april 2002 - 17:25 #12
Annikadk

Tak for din hurtige kommentar. Måske er vores debat lidt off-topic for spørgsmålet.

Har du tid / lyst til at sende et screen-dump af indstillingsvinduet?
(Åbn indstillingsvinduet, tryk Alt+PrintScreen, åbn f.eks. MS Word, tryk Ctrl+V, gem dokumentet)

Jeg giver gerne 50 points for ulejligheden.
Min e-mail adresse er:
CL@112.DK

Venligst Claus Lüchow
Avatar billede mty Nybegynder
22. maj 2002 - 11:12 #13
Jeg fik aldrig et svar jeg kunne bruge til noget, så jeg lukker her. Hvis claus_luchow og Annikadk er kommet til enighed, så vil jeg da gerne høre fra dem.