Avatar billede ptvedt Nybegynder
08. april 2002 - 17:08 Der er 16 kommentarer og
6 løsninger

Hvilken side er best?

Jeg trenger litt hjelp her.  Det er kommet to forslag til internettside for en sjakkklubb i min hjemby. Jeg har laget www.masfjordensku.tk så er det en annen person som har laget www.scandion.no/masfjordensku

Nå har det seg slik at jeg med flere synest min side er mye bedre. Jeg er selv 17 år gammel og er ikke noe proff.  Men den andre siden er laget av en mann som driver sitt eget firma og kaller seg selv for en proff.

Så nå vil jeg gjerne ha en del pepper til begge sidene.  Alle undersidene er forøvrig ikke oppe..

Takk Petter Tvedt
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. april 2002 - 17:10 #1
www.masfjorden.tk er faktisk rimelig fed....evt lav et logo så man ved hvad siden hedder :D
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
08. april 2002 - 17:13 #2
www.masfjordensku.tk/ - Absolut ingen tvivl, den anden.. tja..

Btw. hvad er det der .tk for noget?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2002 - 17:14 #3
www.scandion.no/masfjordensku ligner noget min mor har siddet og brugt et par timer på at lave i wordart ;)

www.masfjordensku.tk er stilet og passer til emnet, så den er klart den bedste
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
08. april 2002 - 17:14 #4
jeg vil da helt klart sige http://www.masfjordensku.tk/ det er den der har det bedste, og efter mit syn det mest brugervenlige design. Men det er rigtig den kunne godt trænge til et logo
Avatar billede schaefner Juniormester
08. april 2002 - 17:16 #5
food4you >> .tk? Prøv at se www.dot.tk Det er en lille ø som har fået deres eget domæne-endelse, men de få indbyggere gør, at de forærer domænerne væk. Kræver dog du har et domæne i forvejen, hvis det skal være gratis ;-)
Avatar billede hexo Nybegynder
08. april 2002 - 17:18 #6
www.masfjordensku.tk - helt sikkert den fedeste , den har en cool opbygning og passer til det du vil vise med siden...

www.tk - gratis subdomæne
du kan have en hp på www.friserverplads.dk og få den til at skifte til www.ditnavn.tk !
lidt lige som det zondo.dk engang kørte med..!

/Hexo www.cade.dk
Avatar billede sthen Nybegynder
08. april 2002 - 17:22 #7
Jeg synes også klart at det er den mest stilrene og mest overskuelige.

Nu bruger jeg 600x800, og her er der et problem med dit "banner" i overskriften"Flagget til topps for Andrea og sjakkjentene", her er banneret bredere en ved skakbrikken.

Ved ikke om det også er i andre opløsninger.
Avatar billede sthen Nybegynder
08. april 2002 - 17:24 #8
Har selv lige kontrolleret. Her får du IKKE føromtalte fejl (feil)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
08. april 2002 - 17:25 #9
nej det er det ikke jeg kører med 1280*1024 og der ser "normal" ud
Avatar billede sthen Nybegynder
08. april 2002 - 17:28 #10
>> chokobear.dk
- undskyld - håber ikke at du blev sur før, det var ikke meningen, jeg kunne bare ikke dy mig - det var for nærliggende.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
08. april 2002 - 17:33 #11
hmm hvad mener  du ??
Avatar billede zoidberg Nybegynder
08. april 2002 - 17:36 #12
Er jeg den eneste der får fejl når jeg prøver at oprette et .TK domæne?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2002 - 17:46 #13
zoidberg nej
Avatar billede ptvedt Nybegynder
08. april 2002 - 19:18 #14
vist det er noen som har problemer med å komme innpå siden via redirection med .tk så kan dere gå direkte innpå http://home.no.net/ptvedt/sjakk jeg ska opprette ny konto en plass. men har ikke tatt meg tid til det enda.

P.S Jeg ser at dere liker www.masfjordensku.tk altså mitt forslag best.. Det liker jeg ;)
Avatar billede ptvedt Nybegynder
08. april 2002 - 19:21 #15
phunkypopcorn: veldig godt sagt. Det om wordart. Kunne ikke sagt det bedre selv
Avatar billede ptvedt Nybegynder
08. april 2002 - 19:22 #16
Men jeg vil gjerne ha enda litt mer kritikk... gjerne mer til www.scandion.no/masfjordensku ;)
Avatar billede dennism Nybegynder
09. april 2002 - 07:46 #17
Kan bedst lige http://www.masfjordensku.tk/!
Men der er intet i vejen med http://scandion.no/masfjordensku/

Dog ser http://www.masfjordensku.tk/ noget mere professionelt ud!
Avatar billede zteiner Nybegynder
09. april 2002 - 08:31 #18
jeg må osse holde mig til www.masfjordensku.tk
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. april 2002 - 12:39 #19
ptvedt << undskyld jeg spørger et spørsmål i dit spørgmål, men hvor får i de .tk domæner henne..??

/Bjarke
Avatar billede nicklasb Nybegynder
09. april 2002 - 14:17 #20
musicchart.dk-> på www.dot.tk Der kan du bare registere dig og så får du et gratis domain.. Resten kan du læse på siden..

ptvedt-> Jeg syntes helt klart din side er bedst..
Er han professionel og bruger en computer med Netscape og Win95?? Ha.. Det er fanme proft.. Store og flotte sider der kan komme ud af sådan et fyr, hva'??

Ej.. Alt respekt til din side.. Den er sku' sej..
Avatar billede ptvedt Nybegynder
09. april 2002 - 20:43 #21
nicklasb: han som lager den andre siden driver firmaet www.scadion.no jeg mener at alt som ligger under den adressen er ganske uprofesjonelt.. Nå skal jeg ikke starte en debat for å henge ut den personen.  Men jeg bare må få det ut av kroppen ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
09. april 2002 - 21:27 #22
Takker for point...

Ps. Siden du har skrevet virker ikke..