Avatar billede qspi Nybegynder
10. april 2002 - 17:30 Der er 6 kommentarer

Ulandsfrivilligt arbejde

Jeg skal sammen med en af mine venner, lave en 9. klasses projektopgave med hoved emnet "I Have a Dream" og vi har her valgt emnet "Drømmen om at være ulandsfrivillig arbejder"...

...jeg ville hører om der er nogle af JER, der har været ude som ulandsfrivillige arbejdere eller kender nogle der har været det?? - eller kender du nogle organisationer, som vi kan kontakte, vil jeg da meget gerne hører fra jer :-)

På forhånd 1000 tak! =)
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
10. april 2002 - 17:33 #1
Herinde ville du hurtigt få svar tilbage hvis i ændrede jeres emne til "Drømmen om at være computerhaj"
Avatar billede hono Nybegynder
10. april 2002 - 17:33 #2
der var da hende der det sygeplejestuderende, i går i profilen på DR1, der arbejde i flygtningelejrene i Palestina. Det var vel frivilligt arbejde (jeg fik ikke lige set udsendelsen fra starten :D). Måske du kan finde nogle links/informationer på DRs hp?
Avatar billede qspi Nybegynder
10. april 2002 - 17:39 #3
hono>>> Tak for hint´et :-)

Jeg kigger lige på DR´s hjemmeside...
Avatar billede qspi Nybegynder
10. april 2002 - 17:40 #4
Hono>> forresten... tillykke med din nye computer ;D
Avatar billede hono Nybegynder
10. april 2002 - 17:42 #5
hehe tak qpsi (man bliver sq helt kendt af at færdes på det her site :D )

Hono
Avatar billede qspi Nybegynder
10. april 2002 - 17:45 #6
Hono>>  Tjaaa.. faldt over den her http://www.eksperten.dk/spm/196433 , du kan ikke holde det hemeligt ;D