Avatar billede mini-man Nybegynder
11. april 2002 - 09:54 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Tutorials til photoshop.

Hej hej.
Jeg leder efter nogle tutorials til photoshop og tænkte på om der ikke var nogen der kender nogle syrede sider med tutorials til det. Det skal ikke være alle de der små "begynder" tutorials eller øvede det skal være lidt sygere end "ekspert".
Nogle fede ting man kan lave....Any ideas.??

P.s. har været inde på www.prodic.dk hvis der var nogel som skulle til at foreslå det. :)

<//mini-man\\>
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
11. april 2002 - 09:56 #1
Avatar billede backside Nybegynder
11. april 2002 - 09:56 #2
www.backside.dk under "Diverse/PSP/PS"
Der er links til et par stykker.
Avatar billede jefa Nybegynder
11. april 2002 - 09:57 #3
Avatar billede krukken Juniormester
11. april 2002 - 09:57 #4
hvis du gad søge lidt i kategorien, kunne du finde mange mange flere links end de få du har fået.

Jeg gider kun at finde den her til dig : http://www.eksperten.dk/spm.phtml?id=14779

Der skulle gerne være et par stykker. Han gav 5 point per link, så det blev til en del links.

Hyg dig med dem, og så kan jeg fortælle at jeg er ved at lave nogen på dansk. Væsentligt bedre end logographic's tutorials. Og TheArtist vil jeg ikke forsøge at stikke, for så tæver han mig herinde.
Avatar billede prodic Mester
11. april 2002 - 10:06 #5
mini-man->Begrænsningen i hvad du kan lave har du selv. Du skal forsøge, at lave noget selvstændigt fremfor at følge en slavisk beskrevet metode - det lærer du mere af. Grundprincipperne har du tilsyneladende lært, så hvorfor ikke bruge dem i kombinationerne og på nye måder.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 10:15 #6
der er oxo denne &:-D
http://www.pixel-studios.dk/toturials/

god fornøjelse.

mvh.
questis.dk
Avatar billede mini-man Nybegynder
11. april 2002 - 10:43 #7
Krukken:> er det ikke lidt af et meget lignende citat du har lavet fra prodic i dette spørgsmål indlæg 4.?????http://www.eksperten.dk/spm/21839
Avatar billede mini-man Nybegynder
11. april 2002 - 10:44 #8
Prodic>> tak for tippet....jo det skulle man måske overveje.. :)
Avatar billede prodic Mester
11. april 2002 - 10:48 #9
mini-man->Det var da så lidt - og syntes nok, at det "citat" virkede bekendt :)
Avatar billede mini-man Nybegynder
11. april 2002 - 10:53 #10
:)
Avatar billede zvansen Nybegynder
11. april 2002 - 18:09 #11
en anden som ikke er blevet forslået her er

http://www.teamphotoshop.com

En lækker side men en masse forskellige ting og sager om programMET
Avatar billede backside Nybegynder
11. april 2002 - 18:16 #12
Jo den er.......næsten.
Den er i min samling. ;)
Avatar billede mini-man Nybegynder
12. april 2002 - 12:02 #13
Zwansen >> den kendte jeg ikke og den har mange gode ting. :)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. april 2002 - 16:30 #14
Avatar billede zvansen Nybegynder
14. april 2002 - 13:00 #15
ja :)

en god side, med en temmelig sej "Mr.Photoshop" som han bliver kaldt :)

jeg bruger den stadigvæk nogle gange...
Avatar billede claus_jac Nybegynder
16. april 2002 - 14:01 #16
prøv også www.deviantart.com. I venstre side er der et punkt der hedder tutorials og der er en hel del tut's til ps6 og ældre versioner (langt over 100)
Avatar billede mini-man Nybegynder
25. april 2002 - 11:18 #17
Ja nu har jeg delt point ud til dem der svarede og ikke citerede.
Tak for hjælpen, nu kan jeg lidt mere.

Mini-man