Avatar billede reklame Nybegynder
12. april 2002 - 18:35 Der er 41 kommentarer

web-master med/uden erfaring

Efter at have gennemgået spørgsmål og svar her på eksperten er det med urolige hænder jeg nu skriver dette.

Situationen er at jeg har kendskab til nogle websites der står over for at skulle opdateres/vedligeholdes/videreudvikles.
Jeg har ikke selv 100% tid til dette så derfor denne forespørgelse :

Kunne du tænke dig nogle opgaver ?
Erfaring, alder, kundskaber har selvfølgelig betydning men det skal ikke afskrække dig.
Hvis du eks. er 15 år og uden erhvervsmessig erfaring. Der er mange forskellige typer opgaver lige fra billedredigering, lave banner, ordinær HTML, test, etc. Her har du muligheden for at opbygge erfaring, få nogle referencer samt blive ældre på en fornuftig måde.
Hvis du er eks. 25 år og en haj til udvikling/design er det perfekt.

Opfordring : savner du et projekt, praktiske opgaver, erfaring, referencer etc....Ja, så er mulighederne der lige nu og her...Skriv, hvordan jeg kan kontakte dig samt evt. links til nogle referencer.

Økonomi: Jeg kan af gode grunde ikke nævne noget omkring økonomien her da jeg ikke kender budgetterne på de omtalte web-sites.

Jeg ser frem til at der her kommer en god og seriøs debat uden "spam". På forhånd TAK.
(P.S. Jeg har også et indlæg i kat. e-løsninger/ideer. Det har dog ikke noget med dette indlæg at gøre)
Avatar billede webben Nybegynder
12. april 2002 - 18:45 #1
hmmm, hvis der er lidt asp med hår på er jeg med. Du kan maile mig på thomas@party-patruljen.dk for referencer osv.
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2002 - 18:45 #2
hmm... kan programmer PHP sådan rimeligt godt...

se evt www.bryllupzonen.dk/forum.php <= det er mig der har programmeret forumet, som er meget nemt at vedligeholde og lave nye boards...

jeg har desuden lavet et online kalender system + en online blå bog... Disse ting ligger desvære ikke ude på nettet, da jeg lige har bestilt mit .DK domaine...

så altså... jeg kan programmere PHP og HTML til en vis grad... er ikke så god til design...

Send en mail til morten_fangel@mail.dk hvis du er intereseret... (har også ICQ OSV...)

som en opysning er jeg faktisk 15 år...

Morten Fangel aka Dea_PG
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 18:46 #3
WebKurs.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
12. april 2002 - 18:51 #4
Du kan sende en mail til 12day@12day.dk så skal jeg gerne sende nogle referencer.

Simonia
Avatar billede uap Nybegynder
12. april 2002 - 18:59 #5
colordesign@e-mail.dk - laver design =)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
12. april 2002 - 18:59 #6
Webdesign, PHP & MySQL programmering og Photoshop er lige mig...du kan maile mig på jan@boob.dk så kan du ref.
Avatar billede reklame Nybegynder
12. april 2002 - 20:04 #7
Tak for de mange henvendelser.

Jeg har sendt e-mail til alle (-schulze)
<shulze> Hvordan skal jeg kontakte dig.

Hvis der er fler der er interesseret så skriv.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 20:05 #8
På min kontakt side på http://WebKurs.dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. april 2002 - 20:06 #9
admin@dinos.dk
Avatar billede oersted Novice
12. april 2002 - 20:15 #10
Design Billedbehandling HTML Flash

www.jspr.dk

/
Avatar billede skurggman Nybegynder
12. april 2002 - 20:38 #11
Hejsa,
skriv en mail til mig på kim@votus.dk
Jeg kan lidt af hvert og lidt til, se på www.votus.dk
Håber vi finder ud af noget.

/Kim Schurmann
Avatar billede locturian Nybegynder
12. april 2002 - 20:39 #12
Jeg har også interesse, og ønsker en mail med ydeligere info.

Mvh. Søren A. Jørgensen
loc@locturian.dk
www.locturian.dk
Avatar billede kolzie Nybegynder
12. april 2002 - 23:30 #13
Jeg har også interesse.
Ønsker en mail, med lidt mere info.
Skriv til:
thunderbear@ofir.dk (mit webdesign-firmas) el.
nikman@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 23:35 #14
>thunderbear@ofir.dk (mit webdesign-firmas) el.

Med en ofir e-mail adresse??
Avatar billede spe Nybegynder
13. april 2002 - 01:47 #15
Jeg er interesseret og har mulighed for at lave projekter i samarbejde med min co-partner der indeholder opdateringeringer, almindelig html, css, javascript og tekstformulering.
e-mail spe@dtpkursus.dk
Avatar billede reklame Nybegynder
13. april 2002 - 12:45 #16
Jeg er meget positiv og overrasket over de mange tilbagemeldinger jeg har fået. Jeg er meget glad for at "næsten ingen" har spammet mit indlæg. Alle er fortsat velkommen til at henvende sig.

Jeg har sendt e-mail til : schultze, jelzin101, oersted, skurggman, locturian, kolzie, spe.

Hvis der er nogen jeg har overset så giv mig en tilbagemeling.
Avatar billede klas Juniormester
13. april 2002 - 13:52 #17
jeg er muligvis interesseret info@cosmicweb.dk er min mail.. et par referencer http://www.cosmicweb.dk/portfolio.asp
Avatar billede askhoej Praktikant
13. april 2002 - 14:47 #18
Du må da også gerne smide en mail her: martin@askhoej.dk
Avatar billede peellefsen Nybegynder
13. april 2002 - 16:37 #19
Jeg er også muligvis interesseret.

referencer:
www.amplified-art.com - personlig
www.creative-on.net - gammel side

shader.deviantart.com - mit galleri på deviantart.com
Avatar billede peellefsen Nybegynder
13. april 2002 - 16:37 #20
ups glemte mailadresse:

webmaster@amplified-art.com
Avatar billede runeevers Nybegynder
13. april 2002 - 16:41 #21
Er også interesseret.

Design, HTML, CSS, Billedbehandling.

Se et par referencer på www.heickendorf.dk

rune@heickendorf.dk
Avatar billede oersted Novice
13. april 2002 - 23:31 #22
interessant web site du selv har, i øvrigt

/
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2002 - 00:16 #23
Unix-administration,perl,php,html m.m.

mike@fujang.dk
Avatar billede hono Nybegynder
14. april 2002 - 00:20 #24
admin@hono.dk

Kan: (X)html, Dhtml, Css, Javascript og Lidt PHP/MySQL. Desuden har jeg kendskab til Adobe Photoshop! Jeg er 16 år gammel. Send en mail hvis du kunne være interesseret og/eller ønsker flere oplysninger :)

Med Venlig Hilsen

Hono
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 10:46 #25
osj@device.dk

www.device.dk, kig under referencer
14. april 2002 - 14:00 #26
Vil da også gerne hører...
admin@enter-s.dk
--
http://www.enter-s.dk
Avatar billede r*nger Nybegynder
14. april 2002 - 23:22 #27
20 årig haj, over to års erhverserfaring med (D)HTML, javascript, php, mysql, c++, java, serveradministration af linux(redhat, cobalt raq, hjemmebrygget embeddet linux). Samarbejde med grafiker til evt. grafiske/design opgaver. Momsregistreret selvstændig erhversdrivende.

Send en mail, så kommer der referencer.. martin@biplane.dk
Avatar billede staz Nybegynder
15. april 2002 - 08:16 #28
Staz@ofir.dk

18, med forstand på interface, billede redigering, D-html, css, og meget mere.

www.pixel-studios.dk
Avatar billede mlyager Nybegynder
15. april 2002 - 13:58 #29
jeg kunne da godt gå hen og blive interesseret ...

smid en mail på morten@zilbot.dk

jeg er 25 - med 4 års prof-erfaring indenfor alt omkring nettet ... er idag freelance.
Avatar billede reklame Nybegynder
18. april 2002 - 01:56 #30
Undskyld ventetiden....
Har næsten haft kontakt med alle.
Jeg vender tilbage så hurtigt som muligt.
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. april 2002 - 11:55 #31
Bare liige undtagen mig :o)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. april 2002 - 11:56 #32
Ooooooooooooooooooookay jeg tror du har svar nok, Så jeg gider ikke kæmpe med. Held og lykke

MC
Avatar billede reklame Nybegynder
24. april 2002 - 00:18 #33
Ja...endnu engang beklager jeg ventetiden.

Jeg havde ikke forventet én sådan opslutning men det er 100% positivt.

Jeg har sendt e-mail til : runeevers,mlyager,staz,r*nger,xzxzx-kan-ikke-logge,spacemaninc,hono,cybermike,oersted,peellefsen,askhoej,klas.

Endnu engang beklager jeg, hvis jeg har overset nogen !!!! Hvis det er tilfældet så giv mig en melding.

Med det antal henvendelser der er kommet kan jeg godt forestille mig at der opstår én fejl et sted. Det er vanskeligt at overeskue alle navne...navnet på e-mailen stemmer ikke altid med jeres "nikname" her på eksperten...undskyld, hvis det sker !

Og så tror jeg vi skal lukke dette spørgsmål......jeg tror ikke der kan være flere......men he he he...hvad gør jeg nu med mine 15 point uden der skal blive ballade ?
som jeg ser det er der kommet 26 svar....
forslag : jeg trækker lod, lukker øjne, peger på én og giver alle 15 point til ham/hende....OK
Avatar billede simonia Nybegynder
24. april 2002 - 00:26 #34
Ingen mail til mig;)
Men hvis det er sådan en standars....er det ligegyldigt;)

Ja træk lod, det er snart det letteste:)
Avatar billede reklame Nybegynder
24. april 2002 - 02:04 #35
>simonia<
har fået en e-mail.

>peellefsen<
har fået 2 ens e.mail......beklager fejlen.
Avatar billede ravencmp Novice
06. maj 2002 - 09:28 #36
Hmm lyder da lovende ...

Jeg har en del erfaring i javascript, html, css og med grafikbehandling i adobes programmer (bl.a. photoshop)

Så hvis du kan bruge mig så kontakt mig på mastercrypt@computer.dk med emnet webmasterhjælp, så finder vi ud af noget
Avatar billede yousif Nybegynder
06. maj 2002 - 15:29 #37
...lyder ret interresant, jeg kan godt hjælpe..

MVH
Yousif
ysubhi@hotmail.com
http://fondbold.1go.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
06. maj 2002 - 16:20 #38
Er det bare mig, eller sker der ikke rigtig noget?
Avatar billede reklame Nybegynder
06. maj 2002 - 16:33 #39
....Jeg beklager meget at det taget tid...men det skal passe sammen det hele....Jeg er snart tilbage med noget helt konkret.

Jeg håber på fortsat tålmodighed !
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 11:05 #40
hmmm lukketid?
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:58 #41
jeg er med på den !