Avatar billede locturian Nybegynder
13. april 2002 - 15:45 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Tjen 20 point gratis! :)

Hej!

Ja, du læste rigtigt. Få 20 point, for slet ikke at gøre noget! ... næsten

Det du skal gøre er, at melde dig til www.tomatketcup.dk, igennem en mail jeg sender dig, og så taste den medfølgende kode ind i spillet.

Såee, læg din mail her, så sender jeg dig mail med link og kode... - Når du har tilmeldt dig, og brugt koden, får du 20 point af mig :)

På forhånd tak! :)

NB: ALLE kan være med.... Dsv, alle der tilmelder sig, får 20 point
Avatar billede netsrac Praktikant
13. april 2002 - 15:46 #1
Det er vist ikke helt i ekspertens ånd det her..
Avatar billede simonia Nybegynder
13. april 2002 - 15:47 #2
Har allerede en Tomato;)
Avatar billede prodic Mester
13. april 2002 - 15:47 #3
"Vækstkoder: På Beauvais Tomat Ketchup-flaskerne med kampagnemærkat finder du magiske vækstkoder. Tast koderne ind i vækstkodefeltet og giv din tomatplante et boost. Du kan også forbedre din tomatplante ved at give dine venner et praj om spillet. Tip 5 venner og se din tomatplante udvikle sig..."
Avatar billede locturian Nybegynder
13. april 2002 - 15:47 #4
Synes nu at efter som det er weekend, og taget i betragtning at jeg keder mig, at det er en meget morsom ting :)
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 15:48 #5
simonia: det har jeg da osse.. skal vi lave en klub?
Avatar billede simonia Nybegynder
13. april 2002 - 15:58 #6
Ja Kiwi*GGGGGG*
Jeg har godt nok ikke tjecket min et stykke tid, tror hun er død.
Ellers hed hun Sally Solrød *G*
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 16:03 #7
Jeg keder mig også... smid mig en mail :)
admin@rostved.net
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 16:07 #8
simonia:

*g* tror også min må været udtørret efterhånden.. den var meget sjov den første time af en kedelig arbejdsdag, men der mangler interaction med de andre tomater før det kan blive rigtigt spændende ;o)

Sally Solrød?  Jeg tror jeg opkaldte min efter en kollega *g*
Avatar billede elmanden Nybegynder
13. april 2002 - 16:09 #9
Er det mig? eller virker linket ikke?
Avatar billede simonia Nybegynder
13. april 2002 - 16:10 #10
hahaha ok*GG*

Ja efter det første kvarter, går der sgu kedsomhed i det*G*
Avatar billede locturian Nybegynder
13. april 2002 - 16:11 #11
www.tomatketchup.dk - sorry for typo :)
Avatar billede kimiwan Nybegynder
13. april 2002 - 16:12 #12
iirc, nåede jeg aldrig at høste en rigtig moden tomat.. prøvede at høste den største på et tidspunkt, men den var ikke moden nok :-/  ..og jeg er heller ikke sikker på, jeg fik solen til at virke ordenligt - der skete ihvertfald aldrig noget, når jeg trykkede på den :o(
Avatar billede locturian Nybegynder
13. april 2002 - 16:15 #13
heh, nej, den er lidt underlig den sol. Der står at man skal trykke på den, så den stiger til himmels, men det er bare den der krog(??) der går nedad.... , men lav en ny plante!? ;)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 16:15 #14
:) det er da det rene tidsspilde... men nu gjorde jeg som du skrev :)
Avatar billede locturian Nybegynder
13. april 2002 - 16:17 #15
Og du får nu 20 point :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 16:19 #16
Ehmm... laver lige et spm.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. april 2002 - 16:22 #17
Avatar billede fcs Novice
13. april 2002 - 16:43 #18
Locturian>> Dette er ikke hvad eksperten er beregnet til. Point er "betalingsmidlet" for at få hjælp med et problem, de er ikke bare til at dele ud til brugere. I reglerne står der: "De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system." Da pointsystemet er baseret på tjente point og derfor skal afspejle en given brugers VIDEN og villighed til at hjælpe, underminerer denne type spørgsmål systemet.

Derfor denne lille advarsel om ikke at oprette denne type "spørgsmål" herinde igen.

God weekend til alle ;-)

FCS / CoAdmin
Avatar billede Kengun Praktikant
13. april 2002 - 18:26 #19
Locturian> Du har givet taskmgr 200 - TOHUNDRE - point! Var ik det lit for meget???
Avatar billede Kengun Praktikant
13. april 2002 - 18:30 #20
Ser lige nu at taskmgr har givet tilbage 180 (http://www.eksperten.dk/spm/197629). Da er jo alt i orden :-)