17. april 2002 - 03:36Der er
2 kommentarer og 1 løsning
.ico filer tilbage til normal tilstand?
Hej
Ved en fejltagelse kom jeg til at gøre sådan at alle .ico filer altid bliver åbnet med IE! Det er egentlig ikke mit problem...mit problem er at alle .ico filerne nu erstattet med et IE ikon! Normalt kan man jo se hvordan ikonet ser ud, uden at man behøver at klikke på det! Hvordan får jeg .ico filerne tilbage til den tilstand?
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
ok... det er måske alligevel ikke helt den rigtige løsning, men hvis du sletter filtypen vælger du bagefter "Ny" hvorefter du i Filtypenavn skriver ICO - Så skulle Windows selv finde ud af resten... ;-) Har i hvert fald selv lige haft succes med det...
Dog blev jeg nødt til at klikke "Advanceret" og vælge icon i drop-down listen før det virkede! Men tak igen!:)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.