Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 10:26 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Properties-boksen kommer ikke frem

Hej,

Når jeg højreklikker på en Dial up networking-forbindelse og vælger properties kommer der ikke nogen boks frem. Det samme sker når jeg dobbeltklikker på forbindelsen og derefter klikker på "Properties"-knappen.

Der kommer ingen fejlmeddelelse - der sker intet.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kommer videre?

mvh
villadsen
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2000 - 10:38 #1
Har du prøvet at slette forbindelsen og oprette den igen ?

Snowball
Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 10:58 #2
Ja, det hjælper ikke.

Det underlige er at jeg kan godt få properties frem på min LAN-forbindelse men ikke på DUN-forbindelsen.

mvh
villadsen
Avatar billede morpheus Nybegynder
26. juni 2000 - 11:16 #3
Ligger nogle af egenskaberne for DUN ikke under LAN ?

<//morpheus\\>
Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 12:07 #4
Den egenskab jeg skal bruge er muligheden for at køre med terminalvindue på den forbindelse. Det kan jeg vist kun sætte på den forbindelses properties-boks.
Avatar billede lp Nybegynder
26. juni 2000 - 12:56 #5
Det kan være din MSHTML.DLL der er beskadiget, prøv om du ikke kan opdatere den eller slette den og smide en ny ind.......det kan dog drille da den bruges af Windows så du skal ind i en eller anden form for fejlsikret tilstand.......jeg kan ikke huske hvad den hedder i WIN2K :-)

/LP
Avatar billede morpheus Nybegynder
26. juni 2000 - 13:06 #6
Her er et lille tip:

1. Smid din Windows 2000 installations CD i CD-drevet.
2. Genstart din maskine. (Sørg for at den booter på dit CD-ROM drev)
3. Reparer !!!

Reparation skulle måske kunne løse dine problemer...
Reperationen skulle, så vidt jeg ved, ikke ødelægge noget...

<//morpheus\\>
Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 13:39 #7
Morpheus,

Jeg har prøvet at reparere Windows som du skrev, men det hjalp desværre ikke :-(
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2000 - 13:40 #8
Nej reparation under windows 2000 ødelægger ikke noget.
Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 14:36 #9
Nu har jeg prøvet at udskifte mshtml.dll
Det virkede heller ikke men til gengæld tog det en halv time at få window på ret køl igen....

Det er godt nok underligt det her.
Avatar billede lp Nybegynder
26. juni 2000 - 15:08 #10
beklager :-(

jeg havde bare en anden computer som lukkede IE ned når man forsøgte at tage Properties. Derfor anede jeg at det kunne virke, men ikke.....:-(
Avatar billede villadsen Nybegynder
26. juni 2000 - 15:20 #11
Det er ok, lp

Jeg vil prøve næsten hvad som helst for at få den boks frem (undtagen geninstallering og formatering)

Men lad os se om der kommer flere bud.
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. juli 2000 - 12:46 #12
Har du kørt en rep. ?
Avatar billede villadsen Nybegynder
16. august 2000 - 22:46 #13
morpheus> Ja jeg har prøvet at køre en repair som du foreslog, men det virkede ikke. Og her 2 måneder senere er det stadig et problem. Heldigvis skal jeg ikke bruge forbindelsen andet end i nødstilfælde, men det er ret irriterende.

Nye forslag velkomne.
Avatar billede peterlund Nybegynder
06. september 2000 - 15:53 #14
Har du opgraderet fra tidligere version af windows? Det gjorde jeg, og havde samme problem. Fandt aldrig en løsning andet end at reinstallere.

Avatar billede villadsen Nybegynder
07. marts 2001 - 18:09 #15
Hmm....geninstallation syntes at være den eneste løsning....tak for hjælpen - undskyld det sene svar :)