Avatar billede zoriod Nybegynder
21. april 2002 - 15:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Toturials

Er der non herinde der har en god side eller kender en god side med mange og enkelt beskrevede toturials til Flash mx og animationshop 3
Avatar billede hojben Novice
21. april 2002 - 16:01 #1
21. april 2002 - 16:01 #2
Avatar billede hojben Novice
21. april 2002 - 16:01 #3
*LOL* damn den var nede....
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. april 2002 - 16:02 #4
Avatar billede zoriod Nybegynder
21. april 2002 - 16:03 #5
jeg gider ikke og bruge flashkit eller altomflash.dk jeg gider heller ikke at bruge flashplanet.com
Avatar billede zoriod Nybegynder
21. april 2002 - 16:07 #6
ok
Avatar billede zoriod Nybegynder
21. april 2002 - 16:08 #7
ok
Avatar billede mat Nybegynder
21. april 2002 - 16:09 #8
Der er ikke så mange tutorials ude om mx endnu, men der er jo altid help>lessons i programmet selv. Nu ved jeg ikke hvor øvet du er med 5´eren men så stor forskel er der da heller ikke at du ikke kan bruge flash 5 tutorials til at lære det.
Avatar billede zoriod Nybegynder
21. april 2002 - 16:11 #9
jo der er jo en lille forskel på hvilke knapper mna skal  trykke på
Avatar billede mat Nybegynder
21. april 2002 - 16:26 #10
ikke noget du ikke kan overkomme ;)

Det ser en smule anderledes ud men alle de "gamle" flash 5 funktioner ligger nogenlunde de samme steder (der er så nogle nye features men det fjerner jo ikke de gamle) og så er nogle af genvejstasterne ændret, men hvis du er ny i flash er det vel ligemeget. Men du kan jo prøve dig frem, jeg tror sagtens du kan bruge flash 5 tuts......