Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Ændre Keyboards genveje?

Hejsa..

Er det muligt at ændre hvad der skal ske når man trykker på en keyboard tast i windows XP?
Som f.eks. hvis nu man trykkede F6 eller noget så åbnede CD drevet sig, eller hvis du trykkede F7 åbner den photoshop?
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:58 #1
Det ved i ikke? eller er spørgsmålet bare allerede ude af "Sidste 5 spørgsmål" boksen ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 00:05 #2
jeg mener ikke at du kan gøre det uden et trediepartsprogram, efterlyser selv en metode!
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 00:46 #3
Æv :-(
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 00:50 #4
der findes et der hedder Hotkeys, men det er kun lykkedes for mig at få en kombination til at virke og så kan det være lige meget.
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 00:52 #5
Ja jeg er også lige ved at downloade det, tjekker lige hvad det er for nod
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 01:03 #6
jojo, den er go' nok.. man kan bruge Hotkeys til det, når jeg f.eks. trykker F9 nu åbner den photoshop :)))
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 01:03 #7
lav et svar retaxes så deler vi :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 10:45 #8
ok
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 15:39 #9
Takker for pointene

www.fotx.net/retaxes