Avatar billede reklame Nybegynder
27. april 2002 - 09:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gaming, netparty, clan, web-master....sponsor.

Vi søger en web-master til et website.

Sitet henvender sig til div. CLANER inde for de forskellige "gaming/spil" som CS, DOD, etc.
Vi vil gerne have en web-master der ved, hvad der er "hot or not" inde for "gaming".
Opgaven består i at holde websitet opdateret, lave vedligeholdelse, samt små ændringer.
Tids forbruget for vores nye web-master er ca. 3-10 timer pr uge.
Det vil være bedst, hvis vores kommende web-master er aktiv i en clan og deltager i div. netparties.
Alder har ingen betydning.

Vi har forskellige tilbud til vores kommende web-master som vi ikke vil nævne her.
Der kan også tales om en sponsor aftale til den clan, hvor vores nye web-master er tilknyttet.

Jeg ser frem til at der her kommer en god og seriøs debat uden "spam". På forhånd TAK.
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 12:05 #1
Jeg vil gerne!
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 12:06 #2
FUT til Sharksforum.
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 12:07 #3
Og jeg vil også gerne med til de Net-parties!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
27. april 2002 - 13:58 #4
jeg er frisk
jeg er med i en cs clan (#juveniles på mirc) hvis det skulle være af intrerrese, så jeg ved da rimelig godt hvad der orgår på gaming scenen, jeg har pt. ikke deltaget i nogen lan-partie, af den simple grund at de ligger for langt væk :D
men send mig en mail på simon@coolart.dk det lyder ihvertfald interesant

ps. jeg har også en del forstand på hjemmesider osv....
Avatar billede reklame Nybegynder
27. april 2002 - 14:53 #5
Tak for svar.

>shulze< tak for spam, har sendt én e-mail til dig.
>master nemo< har sendt en e-mail til dig.
>stue11< hvordan kan jeg kontakte dig.
Avatar billede reklame Nybegynder
27. april 2002 - 14:58 #6
>schulze< hvordan kan man få et banner på dit kanon gode web-site ?
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 14:58 #7
Til Reklame!
Hvordan du kontakter mig:
Mail: buller90@msn.com
ICQ: 147871710
MSN: buller90@msn.com

Gider ikke lige skrive mere
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 15:58 #8
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 16:32 #9
To: Schulze

Hvilket program laver DU hjemmeside i?
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 16:33 #10
stue11>Notepad
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 16:34 #11
stue11>Hvorfor?
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 16:36 #12
Schulze er ved og lave statistik over hvilken folk bruger af hjemmeside editorer
Avatar billede reklame Nybegynder
01. maj 2002 - 02:09 #13
Nå...men jeg har fundet en løsning.

Tak til de personer der har henvendt sig til mig.
Uanset alder, kunnen, vilje og ståpåmod...er det altid en fornøjelse at møde nye mennesker.
Avatar billede reklame Nybegynder
01. maj 2002 - 02:10 #14
LUKKET