Avatar billede moses Praktikant
29. april 2002 - 21:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer loader ikke images

Internet explorer 6.0, windows 98.

Hvordan kan det være, at internet exploreren stort set altid mangler at load'e 50%-80% af billederne. Hvis man trykker højre mus ovenpå billedet og vælger "Show Picture", så kommer billedet frem.
to andre maskiner med samme opsætning, koblet til samme net load'er altid billederne.

Jeg har fejlen med standardopsætning og jeg har prøvet følgende uden held:

- Ominstalleret IE6
- Renset alt downloadet indhold.
- Sat IE6 til altid at load'e siderne på ny.
- Sat de nævnte sider til "Intranet Low security"

Hvorfor gør den (og kun den) det stadigvæk.
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. april 2002 - 22:51 #1
Prøv at søge *.* i "Temperary Internet files" der plejer at dukke en masse nye op.
Avatar billede florint Nybegynder
30. april 2002 - 00:08 #2
Hej ,
Har du prøvet "funktioner" - "Internetindstillinger" - "avanceret" - "multimedier" og chekket efter at der er "Fluben" i "vis billeder" ???

Kører du måske med Zonealarm ? - smid den ud !! eller nøjes med at deaktivere den.

/Ivan
Avatar billede moses Praktikant
30. april 2002 - 12:09 #3
Indstillingen med "vis billeder" er tændt - og jeg får da også altid mindst ét billede med under loadningen. Ud af f.eks. 20 billeder kommer der 2-3 stykker med ?!?!

Hvad er ZoneAlarm?  Hvis det er et separat program, så kan jeg sige, at det ikke er på PC'eren.
Avatar billede moses Praktikant
30. april 2002 - 12:10 #4
Med hensyn til "*.*" i temporary internet files, så er alt slettet, så det var ikke det.
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 13:50 #5
Hvilken internet forbindelse har du? og er det alle sider eller kun nogle enkelte?
Avatar billede moses Praktikant
30. april 2002 - 15:46 #6
Det er mange sider OG det er også intranet sider lokalt i samme domain.
Jeg vil også lige prøve at sætte "Bypass proxy server on intranet pages" i aften.
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:40 #7
Er der mange bruger på dit intranet?
og hvorhurtigt er det?
Avatar billede kapla Nybegynder
30. april 2002 - 18:06 #8
Prøv: Funktioner - Internetindstillinger - Generelt - Indstillinger - "Kontroller, om der er nye versioner af tidligere gemte sider:" - Sæt hak i: Altid.
Avatar billede dana Nybegynder
01. maj 2002 - 00:12 #9
Avatar billede dana Nybegynder
01. maj 2002 - 00:13 #10
Avatar billede moses Praktikant
01. maj 2002 - 14:01 #11
kapla0>> Det er det jeg mener med punkt 3, så det har jeg prøvet - desværre uden held.
ig-n>> Der er her i testfasen kun 5 brugere på et 100Mbit net, så det skulle ikke volde nogen problemer.
Avatar billede moses Praktikant
01. maj 2002 - 14:06 #12
dana>> Den sidste du henviste til lyder lige præcist, som mit problem MEN jeg bruger bare ikke Norten Firewall. Jeg har udelukkende Microsoft Windows 2000 Server. Måske nogle af dens komponenter laver balladen !?
Det kan være, at jeg kan bruge det til noget.

Det eneste, der er lidt uldent er, hvorfor de 2 andre PC'ere med IE6.0 ikke gør det samme !??!?
Avatar billede dana Nybegynder
01. maj 2002 - 18:43 #13
Avatar billede dana Nybegynder
01. maj 2002 - 18:47 #14
Du fik aldrig svar på at Zonealarm er en firewall, som du kan hente gratis på http://www.zonelabs.com/
Avatar billede moses Praktikant
14. maj 2002 - 08:52 #15
BLOP - BLOP !
Så dukker jeg op af mosen igen. Der har været lidt travlhed, så derfor har jeg ikke været på eksperten længe.

DANA>> Tak for de sidste svar.
Din henvisning til Microsoft lyder MEGET lovende. Det prøver jeg lige, når jeg kommer hjem idag !!
Avatar billede moses Praktikant
18. juni 2002 - 13:40 #16
Ihærdige forsøg DANA. Ingenting hjælper (Jeg ved det godt - med DOS 6.22 har man aldrig den slags problemer :-) ).
Avatar billede rowald Nybegynder
27. maj 2003 - 20:39 #17
Hjælpppp Jeg har fået det samme problem bare med Xp pro
Næsten alle billederne mangler???