Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 21:15 Der er 36 kommentarer

Gratis ASP-arbejde tilbydes

HEj Eksperter.

Jeg er nu, synes jeg selv, nået et niveau i asp hvor jeg kan lave noget brugbart og vil derfor godt i gang med noget.

Mit niveau er lidt over det som man vil have lige når man har gennemført manualen på html.dk, og det jeg vil er sådan set bare at komme i gang med nogle opgaver som ikke er nogen jeg stiller mig selv, da det godt kan blive ensformigt indimellem.

Det eneste jeg "kræver" er at jeg får et lillebitte teksturl i bunden af de sider jeg laver hvor der står "Made by: <a href='mit link'>Fjed/Bjarne Lauritsen</a>".

Har dette nogen interesse så skriv til mig på admin@dayofdefeat.dk med emnet ASP-arbejde og stil mig opgaven. (og ja, jeg ejer dayofdefeat.dk ;P)

Hvis du har en opgave som jeg finder god og med gode udfordringer er der 60 point på højkant - dette gælder alle.

Spørgsmål bedes retter i denne tråd =)
Avatar billede guddo Nybegynder
30. april 2002 - 21:17 #1
http://www.eksperten.dk/spm/205342

Du må godt få points...
Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 21:17 #2
den "manual" jeg lige ævlede om er naturligvis tutorialen - tyrkfejl ;)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. april 2002 - 21:21 #3
Hmm, disse spm har du vidst prøvet dig med før, uden held *lol*
Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 21:39 #4
hvem kommenterer du??? mig? for jeg har ikke stillet det spørgsmål har jeg ikke stillet før..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
30. april 2002 - 21:43 #5
Hmm, sorry, det ser ellers meget meget ens ud med nogle andre der blev slettet.
Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 21:58 #6
I orden så.. men det var ikke mig =)
Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 22:22 #7
Du skal være noget så velkommen =)
Avatar billede fjed Nybegynder
30. april 2002 - 23:02 #8
Attn. Peter Schrøder.

Min SMTP server spærrer for mails til @12move.dk, HAr du nogen anden mail adresse jeg kan kontakte dig på? Eller ICQ??
Avatar billede simonia Nybegynder
01. maj 2002 - 01:15 #9
Jeg har 2 domæner, der kan leges på.
Det samme er tilbudt en anden  bruger på E, som endu vist er i tænkeboksen.

Du kan skrive til:
12day@12day.dk

Domænerne:
12day.dk
12night.dk

Simonia
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 01:16 #10
Tjahh jeg kunne godt bruge et debat system :)

Email : Bror@biggel.com

//_/Neo
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 01:35 #11
Nowoe..

mail mig om nogle præcise features... =)

Simonia:

Er der noget bestemt du ønsker på de sites?
Avatar billede simonia Nybegynder
01. maj 2002 - 01:38 #12
Nej igenligt ikke....lige nu står de bare og samler støv, men naturligvis noget der kunne "binde" de 2 sider sammen:)

Har en masse forslag, men vil lade det op til dig.

Eneste forbehold jeg egenligt har, er at det ikke må være racistisk, stødende eller pornografisk.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 01:39 #13
Fjed > Tjahh så simpelt som muligt helst...
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 01:48 #14
nowoe: Hvilket site er det til?
Avatar billede simonia Nybegynder
01. maj 2002 - 01:51 #15
Nå, jeg melder mig fra her, du må maile mig, hvis det har interesse.

Som sagt er tilbuddet givet til en anden også....den der kommer først til mølle.

Simonia
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 01:56 #16
Fjed > Det er sådan set til mig selv, jeg vil gerne se hvordan man laver en debat, MÅSKE MÅSKE skal det bruges på Donalddisten.dk (ikke min side)
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 02:01 #17
Skal det være noget der linker i forhold til en nyhed eller bare et board hvor man skriver.. ligesom her?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 02:02 #18
altså ja lidt ligesom her...
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 07:46 #19
Med eller uden brugerdatabase?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 12:13 #20
tjahh det behøves ikke
Avatar billede freedom Nybegynder
01. maj 2002 - 18:34 #21
ikke for at være negativ.. men det er meget mere asp at lære end bare html.dk

:(
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 18:35 #22
Ja, det er jo netop derfor jeg skal have nogle opgaver, så jeg kan finde problemstillinger der går ud over de ting de gennemgår på html.dk

Så jeg kan lære det meget mere asp som der er..
Avatar billede fjed Nybegynder
01. maj 2002 - 20:08 #23
Nowoe: Tænker du på noget ligesom det her, http://www.dayofdefeat.dk/msgboard/default.asp ??
Avatar billede theprofessor Nybegynder
02. maj 2002 - 11:43 #24
hvis du er interesseret i at hjælpe en iværksætter firma i opstartsfasen, lad os høre fra dig:

headhunter@dkmail.zzn.com
webmaster@clubscene.dk
Avatar billede zoom Praktikant
02. maj 2002 - 12:36 #25
Jeg har en lille opgave med en medlemsdatabase der skal kobles på en hjemmeside, medlemmer kan oprette sig selv, der skal være en admin.adgang som kan ændre data i debatforum, medlemslisten og opslagstavlen. Medlemmer har kun adgang
til at skrive i egen profil samt normal anvendelse i forum og opslag
Var det noget at lave ?
Så skriv til ctaasti@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2002 - 13:16 #26
Fjed > det er jo en gæsebog??? En meget simpel debat uden design eller CSS...

En hvor du kan skrive et indlæg også få response...
Alt andet vil jeg selv udfordre mig med at lave...
Avatar billede fjed Nybegynder
02. maj 2002 - 23:29 #27
Nowoe: Ahh ok. Så der kommer en tråd til når en person finder på et emne?
Avatar billede janny Nybegynder
05. maj 2002 - 02:28 #28
Til http://www.kedrissos.dk kunne jeg godt bruge et billedsystem i asp. Skal kunne følgende: Admin skal via et brugerinterface kunne oprette billeder i databasen. Billederne skal opdeles i serier, Serie1, Serie2, Serie3 osv. der skal være mulighed for at kunne knytte en kommentar til hvert enkelt billede. Der skal være Thumbnails i serierne som skal måle 75 x 75 pixels. Admin skal kunne åbne for at brugere selv kan uploade deres billeder via et brugerinterface.

For et godt og velfungerende system, som er nemt at vedligeholde, kviteres der med: et permanent link på indgangs siden til linksektionen, en tekst på forsiden og billedstartsiden med: billedsektionens ASP og Databaseprogrammering er lavet af: XXXXX. Designet som skal gå igen kan ses på demoen på: http://www.kedrissos.dk/ny_billed/billedstart.html

hilsen Jan

Jan
Avatar billede bi Nybegynder
16. maj 2002 - 14:08 #29
Hej.
Jeg har mailet admin@dayofdefeat.dk, men får svar fra en hel anden
person (dev) der absolut intet kendkab har til og står uforstående overfor dette/dit indlæg ?
Jeg har noget spændende til dig, kan du ikke maile mig på ibn@get2net.dk og opgive en/din direkte mailadresse så en mail stilet til dig havner hos dig !
Tak.
Avatar billede janny Nybegynder
16. maj 2002 - 18:59 #30
Hvem er beskeden til?

Jan
Avatar billede tf_web Nybegynder
17. juni 2002 - 15:52 #31
Hvis der er nogen folk herinde, soms tår og skal bruge hjælp til asp rimeligt billigt, kan jeg godt hjælpe....

min mail er mail@mobisend.dk
Avatar billede tf_web Nybegynder
17. juni 2002 - 15:55 #32
Det er dog ikke en god ide at begynde at tage penge for at programmere asp andnu, du skal først lave lidt asp for andre og få erfaring og tro mig det er ikke nok bare at læse en toturial på html.dk

Kan du lave online lister, bruger systemer med login services, forums, debat service, profil søgning osv... fordi man måske kan de ting er det ikke sikkert man kan lave alle de andre opgaver. det er dog heller ikke nok at få en kunde og hvis kunden ønsker en mail system, og så du tror du kan hente et system på nettet, det kræver erfaring og logisk tænkning.... Men go for it anyway !
Avatar billede tf_web Nybegynder
17. juni 2002 - 15:55 #33
okay sorry du tager ikke penge, okay min fejl..... Men hvad kan du lave pt.