Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 14:52 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Nero

Jeg har lige købt en liteon brænder... Jeg vil have brændt en ISO fil, men en af mine venner siger at det ikke kan lade sig gøre i Nero... Er det rigtigt? Hvilket program skal jeg så bruge? Eller kan man godt det? og hvordan gør man så???

Angel82
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 14:53 #1
Hvorfor pakker du den ikke bare ud og så brænder den??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 14:54 #2
du åbner Nero => filer, burn image, henvis til ISO filen
Avatar billede whatever Nybegynder
02. maj 2002 - 14:59 #3
tjavz.dk > Det er jo ikke altid en god idé, at image-filer ud inden de brændes. Hvis det f.eks. er et image af en cd-rom som kan boote, vil du miste dette ved at pakke den ud.
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:00 #4
Man skal bare gøre som rkhdk kommenterede.... jeg har lige prøvet, og det virker.... :o) Takker rkhdk...

Angel82
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:02 #5
angel82 => så burde tjavz.dk IKKE have pointz!
jeg er ligeglad med pointz!

men jeg synes at Tjavz.dk burde aflever dem tilbage til angel82!
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:04 #6
whatever>> Du har ret i at det jo ikke altid en god idé, at image-filer ud inden de brændes. men men kan jo sagtens pakke den ud det er jo sjældent det sker at den ikke kan pakke Image-filerne ud så man kan da sagtens pakke filen ud
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:04 #7
Sorry... Jeg var lidt for hurtig der.... :o(
rkhdk jeg kan bare lave et så du kan få dine point... For jeg er også ligeglad med point, bare jeg har lidt *G*

Angel82
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:05 #8
Takker for point ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:10 #9
angel82 => kan ikke lave svar når du har lukket!
men bare drop det med pointz!
synes bare det er dumt at folk for pointz, for noget der ikke blev bruge/var korrekt!
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:13 #10
Jeg kan bare lave et nyt spørgsmål..... Det kan jeg godt forstå... Ellers kan det være at du kan få tjavz.dk til at lave et spørgsmål, så du kan få pointene den vej....

Angel82
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:14 #11
rkhdk>> Det er da et korrekt svar. jeg skrev
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:16 #12
angel82 => jeg vil ikke have dem.. jeg har mere end 12000..
normalt beder du bare tjavz.dk om at aflever dem tilbage *ellers har du ret til at anmelde tjavz.dk..*

så hvis du ikke vil have dem igen.. så lader vi bare tjavz.dk beholde dem!
men det er HELT op til dig! ;o)
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:19 #13
Jeg er sku også lige glad... Jeg gider ikke være uvenner med nogen herinde, så det er bare som det er.....

Angel82
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:20 #14
tjavz.dk Hvilket program skal jeg bruge til at udpakke ISO filer med???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:20 #15
tjavz.dk => han spøger om at NERO kan brænde dem og hvis det ikke kan brænde ISO, hvilket program skal angel82 så bruge..

du svar jo ikke rigtigt!
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:20 #16
angel82>> Vil du have pointene tilbage igen?? for et korrekt svar?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:22 #17
angel82>> Sig lige til hvis du vil have pointene tilbage igen!!!!!!!
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:25 #18
tjavz.dk Du kan bare fortælle mig hvilket program jeg skal bruge til at udpakke ISO filer med.... :o)

Angel82
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:27 #19
mener at ISObuster kan
http://www.smart-projects.net/isobuster/

sorry tjavz.dk :-(
Avatar billede angel82 Nybegynder
02. maj 2002 - 15:28 #20
Okay.. *G*

Angel82
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 15:34 #21
angel82>> Du kan pakke den ud med dette program http://www.undisker.com/downloads/undisker11.exe
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
11. august 2002 - 17:32 #22
Takker for point :-)