Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det her for noget!

Denne besked ryger direkte ud til alle her på Eksperten!

Jeg har ikke lyst til at skrive et langt budskab til Eksperten, da jeg for det første ikke kan gøre dette så det går rent ind! For det andet er dette allerede sket!

Vi har mistet nogle virkelige gode brugere? Undrer i Jer over jeg satte spørgsmålstegn efter!? Det gjorde jeg ganske enkelt fordi at det dog er den underligste, mest betænksomme ting der længe er sket i min tid som 'Inetrnet-bruger'!

Venner, prøv at se på disse links:
http://www.eksperten.dk/spm/197690
http://www.eksperten.dk/spm/208023

Nu er Oscar fra Builder tilmed også gået!
NEJ nu er det nok! Jeg går ikek med til at miste flere brugere!

*Ligger på knæ i en dyb sø af tårer og holder mig til hovedet*

.::Michael::.
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. maj 2002 - 22:24 #1
Istedet for at begræde dem, bør vi nok alle tage os selv i nakken, hjælpe "syndere" op vej, og få det hele tilbage...

Tror det er muligt, er måske naiv, men.....
Og når E atter kører "optimalt" vil disse måske komme tilbage og være gode støtter, hjælpere og "guder" i deres respektive grupper.
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:25 #2
Meget muligt! Men jeg tror ikke du kan regne med at netop www.Eksperten.dk nogensinde bliver det, den var engang - igen!

Jeg er dybt frustreret!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2002 - 22:28 #3
Kom nu drenge kæmp lidt for det her for fan......
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2002 - 22:29 #4
og piger, kvinder, tandløse og hængerøve....
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:30 #5
Kampgejsten er efterhånden ved at rinde ud.................
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2002 - 22:32 #6
ja det tror jeg sgu på. Problemet er bare at alle dem der giver op og smutter tager noget af gejsten fra alle - Se bare på dit eget spørgsmål her....
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:39 #7
Det er nemlig rigtigt Nikolaj!
Men havd skal vi andre gøre?
Vi kan jo ikke gøre noget mod at Eksperten efterhånden er blevet så kendt, at det er blevet 'Fætter BR på nettet' så alle børn mellem 9 og 13 år sidder og hærger sitet! Og tilmed syntes at det er SJOVT!
Det er nok lidt det, som får os andre til at tabe modet!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:41 #8
Det her MØG er snart ved at tage overhånd......
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2002 - 22:44 #9
michael - Jeg er helt enig.

Anyway er jeg mest til en sludder over Icq om den her slags - er ganske meget træt af at deltage i de her diskussioner hver evigt eneste dag :((

Mit icq nr står på mit minisite hvis folk er interesseret.
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 22:47 #10
Du er offline!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. maj 2002 - 08:12 #11
Jeg har stor respekt for de folk der ser problemer på Eksperten, som forsøger at gøre noget ved dem. Jeg ville ønske de der har forladt os ville have tilbudt deres hjælp til at ændre ting istedet.

Eksperten er inde i en ændringsfase. Den bliver aldrig det samme igen. Men med lidt held, bliver den mindst lige så god.

Der har aldrig været stram styring af dette forum. Det er der desværre behov for idag. Det er der flere grunde til: flere brugere, lavere gennemsnitsalder osv. Denne styring skal varetages af de 10 coadmins.

Disse coadmins er valgt blandt brugere der i forvejen har lagt et stort arbejde i at forsøge at holde lidt styr på Eksperten. Men de er 10 individualister der pludselig skal handle ud fra fælles normsæt, der endda er uhyggeligt dårligt beskrevet. Det tager tid. Men jeg tror på konceptet, og håber alle andre også vil bakke det op, og være med til at få Eksperten på ret kurs igen.

NanoQ
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 12:15 #12
Det her fra prikken over I'et for Oscar: http://www.eksperten.dk/spm/207772 men det skyldes ikke alene mindreåriges opførsel. Den er også rettet mod co-admins.

Dem som har set mine indlæg rundt omkring ved, at jeg har været fortaler for at vi skal få styr på eksperten, og at vi alle sammen i en helhed med fælles fodslag vil søge en positiv ændring.

Nu gange kommer jeg bare sådan i tvivl om det er muligt ???

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 12:18 #13
Rettelser:

fra prikken = var prikken
Nu gange = Nogle gange

Hvis i vil se Oscars farvel:

Kommentar fra osaka_san
http://www.eksperten.dk/spm/207772